solmar tours

  • marleen

    op 8 juli vertrekken wij richting calella met solmar tours. Heeft er iemand ervaring met deze touroperator? Goede en slechte ervaringen zijn welkom

  • -

    Aleen maar goede ervaringen. Kijk iedereen wil z.s.m. in Spanje zitten, maar dat is nou eenmaal niet zo met de bus. Enige wat je dan kan doen als maatschappij is de mensen vermaken (bingo, film) en op tijd stoppen bij (nette) wc en wegrestaurants. Dat is wat Solmar doet, dus heel fijn.

  • iemand

    Ik heb een goede ervaring met de heenreis en een slechte ervaring met de terugreis. Toen we net een uur onderweg waren ging de turbo kapot en toen hebben we 13,5 uur lang moeten wachten en toen zijn we met een spaanse stadsbus naar Nederland gegaan. Maja dit zal niet vaak gebeuren.Veel plezier in Spanje!

  • ikke

    ben het met “-” eens, als je je gewoon aanpast aan de reistijd zul je weinig problemen hebben denk ik, oke slapen is nie super relaxed maarja, komt wel goed toch… t scheelt je een hoop geld met vliegen duss…

  • jamy

    Als wij met de bus naar Spanje gaan, gaan we het liefst met solmar tours.

    Altijd alles prima geregeld zowel in de bus als erbuiten op de stopplaatsen. Inderdaad altijd stoppen bij fatsoenlijke restaurants of tankstations. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. We zijn al met verschillende andere busmaatschappijen geweest en die zijn niet allemaal even goed. Van kapotte toiletten in de bus tot geen of weinig drank (fris, koffie) aan boord. Zelfs geen host of hostess in de bus.

  • marleen

    Thanx voor jullie reacties. Ik kan met een gerust hart vertrekken. De reistijd speelt geen rol voor ons. Onze vakantie begint als we met de koffers hier thuis vertrekken.

  • -

    Dat is de juiste instelling!

  • ikke

    hahahah precies zoiets heb ik ook altijd, in de bus hangt altijd een gezellige sfeer, en ik vind het gewoon super, want dan heb ik altijd zo'n zin in de vakantie, lekker relaxen en uitrusten voor de vakantie :D

  • ikkuh

    hey

    ik zou wel voor de nacht een dikke trui meenmenen want het kan nog wel eens een btje koud zijn.

    X

  • moi

    hoop niet dat marleen in de verongelukte bus zat, aangezien die bus ook richting calella ging :S