solmar tours

  • ikke

    inderdaad, k hoop ook dat het goed is gegaan…

  • ik.

    ik hoop het ook…best vreemd om dit zo te lezen…

  • marleen

    Hallo iedereen

    nee hoor, wij zaten niet in de verongelukte bus. We hebben wel direct het nieuws te horen gekregen als we in ons hotel aankwamen. Het was echt verschrikkelijk.

    we hebben zelf een dochter van 11 en dat zet je toch effe aan het denken.

    Heel de reis was naar hier was voor ons super verlopen en de ontvangst door de mensen van solmar was ook perfect.

    volgend jaar boeken we zeker terug bij solmar

    onze vakantie zit er bijna op, morgen vertrekken we al terug

    zonnige groetjes aan iedereen

  • verhoeve. d.p.

    wij zijn diverse keren met solmartours weggeweest ,ook naar spanje. hele fijne veilige reizen gehad, prima verzorging, beslist geen klachten.

  • hetty

    Zijn al meer dan 10x met Sol,mar op vakantie geweest, vorig jaar en ook dit jaar gaan we weer naar Calella.

    Prachtig oud stadje met veel mogelijkheden om per trein naar Girona of Barcelona of dicht in de buurt te gaan.

    De busreis bevalt ons erg goed. Als je het leuk vindt om te doen, (wij gaan nooit onderweg in een restaurant eten, want dan zit je weer binnen).

    Wij gaan altijd op de plek en die is meestal in de buurt van picknickplaatsen waar de bus stopt ons eigen meegenomen picknick opeten

    nemen flesje wijn mee etc. en genieten van het buiten zijn. In die restaurants zijn het net vreetschuren.

    Je moet je even instellen, dat je misschien niet slaapt of slecht maar het valt allemaal mee, de prijs is ook redelijk goedkoop

    Je komt redelijk vroeg aan in Spanje en kan dan nog niet op de je kamer, dan is even een minpuntje na een nacht, maar dan ga je maar even de buurt verkennen en iets drinken en dan is het zo tijd om je kamer op te gaan.

    Wij wensen je een prettige reis en mooie vakantie. Groetjes Hetty.

  • joke

    mijn familie is al verscheidene jaren op verschillende tijden met solmar op vakantie geweest en het is ons altijd prima bevallen.

    maar het is ook zo ; wat verwacht je er zelf van; het zijn geen vliegtuigen (je zit bij solmar trouwens wel ruimer) de reis duurt wel

    gem; 15 tot 18 uur. en ook en dat is overal; hoe duurder hoe beter, maar over het algemeen zijn de hotels goed.

    ik hoop dat jullie en fijne vak, hebben

  • rob

    ik ga al jaar of 15 met solmar tours naar spanje. maar ik heb meestal goede ervaring. kijk er gebeurt wel eens wat .b.v je krijg een klapband, maar algemeen vindt ik persoonlijk ,dat solmar tours een goede kwaliteit heeft .onder andere busvervoer wel, maar niet als je denkt van ,ik ga ook in een wegrestaurant onder weg, want meestal vragen ze , van ; wil je ook mee eten ? bij mijn was het de eerste keer . maar ik doe het nooit meer. je betaald veel geld , voor een echte hap, zoals patat .maar de koffie onderweg is erg goed. vindt ik .dus koop niet te veel onderweg .we stoppen om de 2/half .3uur.je moet wel optijd terug komen in de bus, want anders wacht je te lang op andere mensen. en dat vindt solmar tours niet leuk. er is muziek/radio in de bus .en begin van de avond is er bingo en daarna film tot s.nacht half 1 tussen door een avondstop rond 23.00/23.30u voor de nacht in gaan.meestal slaap ik maar een paar uurtjes en rond half 5 in de nacht stop de bus even om te tanken.dan kan je ,als je wil even eruit .om te plassen. dat is ongeveer 10min/stop .maar het is erg koud soms.s.morgen rond 7uur/7.30 kan je koffie krijgen in de bus. dan eet ik al een brootje. en hoor je waarneer de laaste stop is. rond de half 10 /10uur en dan ga je naar plaats waar je naar toe ga. wij gaan meestal naar benidorm rond de 11.00/12.00 zijn er al. heb je nog vragen dan kan je altijd een maaitje aan mij sturen.

    groet rob.

  • riet kosters

    marleen Schreef:

    ——————————————————-

    > op 8 juli vertrekken wij richting calella met

    > solmar tours. Heeft er iemand ervaring met deze

    > touroperator? Goede en slechte ervaringen zijn

    > welkom

  • Henk

    Wij gaan reeds enkele jaren met Solmartours naar Spanje en het bevalt ons prima. Alles prima geregeld.

    Zoals anderen ook al schreven: je moet je er even op instellen dat je lang in de bus zit. Het stuk in Nederland duurt het langst…als je eenmaal de grens over bent is de vakantie begonnen.

    Wij gaan naar Hotel Volga in Calella. Prima hotel, aardig personeel, goede keuken (en warm), dicht bij het station, vlak bij het centrum en ze hebben een eigen strandtent. Wat wil je nog meer.

    Tip:

    Neem in ieders geval oordopjes, een deken en een goed boek mee voor in de bus.

  • Roy Mulder

    Ik ben op 22 Juni-1 Juli 2007 voor het eerst met Solmar-Tours naar Calella geweest!

    Ik vond het wel heel erg leuk om met Solmar-Tours naar Calella te gaan!

    Op 22 Juni 2007 moest ik om kwart voor 9 toen nog bij Utrecht Jaarbeursplein zijn, daar zitten reizigers en begeleiders bij elkaar!

    en ik moet naar een jongeren groep die naar Calella gaan, en andere groep gingen naar Blanes en Tossa de Mar!

    Als iedereen aanwezig is, gaan de laatste groep die naar Calella gaat, de koffers eerst inladen, daarna Blanes, als de laatste Tossa de Mar.

    om 10 uur vertrokken we vanuit toen nog Utrecht Jaarbeursplein, en gaan richting Maarheeze, transferuim om de catering op te halen voor deze dag!

    En gaan richting Maastricht, om nog een paar reizigers op te halen!

    Daarna vertrokken we uit Nederland, we maakten tussen door ook nog een paar keer stops om te plassen, lopen enz.

    Om half 5 zijn we bij wegrestaurant in Arlon, om wat eten, drinken, om half 7 vertrokken we weer, later in de voor de nacht keken we nog de film,

    en stoppen we nog een keer, om tanden te poetsen, plassen, daarna gaan de alle lichten uit!

    Ik heb mijn kussentje en dekentje meegenomen, want s'nachts is het soms nog koud in de bus!

    En rijden we in een nacht door naar Spanje, de eerste groep was al om kwart voor 8 in Tossa de Mar, tweede groep om half 9 in Blanes,

    wij kwamen als de laatste om 9 uur in Calella aan!

    Het was heel erg leuk in de bus, we hebben samen spelletjes gedaan, wat gepraat, boeken gelezen!

    WEL MOET IK 23 UUR IN DE BUS ZITTEN, met 3 0f 4 keer stops,

    En we verbleven toen in Hotel “NEPTUNO”, we kunnen meteen gaan inchecken, moeten helaas nog wel wachten tot 1 uur s'middags,

    die moeten eerst schoongemaakt worden, dan kun je hotelkamer in!

    We gingen toen nog wat in Calella rond gekeken.

    We kregen een 2 persoons hotelkamer op de vierde verdieping en ziet erg leuk uit! daarna zijn we met z'n allen naar het strand gegaan!

    Calella is heel erg gezellig en leuke stad, en hebben heel veel winkels, kroegen, restaurants, discotheken,

    vooral discotheek “Turisme35” vond ik het heel erg super, gezellig en leuk ben 2X geweest, tot half 3 s'nachts! En ga dit jaar weer er heen!

    En ben ook naar Marineland, voetbalstadion FC Barcelona, Monsterrat geweest!

    Ik heb een leuke vakantieweek in Calella gehad! en het was heel erg super, leuk en gezellig!

    Deze week had ik gelukkig leuke gemengde reizigers en begeleiders die met mij mee gaan!

    Ik ben op 19 Juni-28 Juni weer voor de tweede keer met Solmar-Tours naar Calella geweest,

    en stap bij AC-wegrestaurant in Utrecht op! daar zitten reizigers en begeleiders bij elkaar!

    Ik moet naar een jongeren groep die naar Calella gaan! Deze week had ik gelukkig een leuke gemengde reizigers, en begeleidsters.

    We hebben echt een leuke vakantie gehad.

    2011 ga ik weer voor 3de keer naar Calella met Solmar-Tours.

    Ik ben wel heel erg TEVREDEN van Solmar-Tours die ons naar Calella brengt!

    Groeten Roy.