trein barcelona-calella

  • Elma

    Hallo Marlies.

    Je vroeg of je vanaf barcelona met de trein naar calella kunt komen

    Ik heb hier de dienstregeling van de trein de laatste trein naar calella vertrekt om 21.59 .

    Er gaat nog wel een trein richting calella om 23.40.maar deze gaat maar tot Mataro

    Wil je meer weten dan moet je wachten tot 11 0kt. want dan komen wij terug uit calella en gaan morgen heen ook via barcelona en dan met de trein.mocht je dan nog inlichtingen willen dan mail je maar even.succes er mee.

    groetjes Elma

  • yo

    elma je vergist je

    de laatste trein naar Calella gaat om 21.29!!!!

    je kunt de treintijden nakijken op renfe.es en dan doorklikken naar cercanias

    je moet wel een beetje spaans kennen

    bij origen vul je aeropuerto in

    bij destino calella

    vul bij consulta para un dia determinado de dag dat je wilt treinen in

    hora salida is vertrektijd

    entre is tussen .. en .. tijd

    daarna druk je op horarios

    dat is the proof

    zei het al in een eerder bericht dat de laatste trein naar calella rond die tijd ging

    wens Marlies veel succes want het wordt een sprintje trekken als je om 21.00 uur landt. Als je niet te lang blijft neem dan alleen handbagage mee, scheelt je al gauw 20 minuten wachten op je koffer.

    Succes!

  • Marlies

    Ja heb inderdaad op die site gekeken en dacht dat de laatste trein ook om iets voor tienen ging. Maar zo te lezen heb jij er meer verstand van en zal ik die site maar niet helemaal vertrouwen en wordt het inderdaad sprintje trekken!

    Bedankt voor de info in ieder geval.

    Marlies.

  • yo

    graag gedaan

    enne

    succes!

  • clama

    Hey, ik ga ook naar calella vanuit de luchthaven van barcelona en ik zou willen weten hoe ik daar moet geraken. De bus is mijn voorkeur, maar ik vind niet hoe ik kan nakijken dat hij wel degelijk naar calella gaat. indien iemand van jullie mij zou kunnen helpen, zou het fijn zijn! dank u!!

  • geert

    Hallo Marlies

    wij willen in juli naar Calella gaan maar weten ook niet welke trein of bus we moeten nemen in Barcelona om in Calella te komen;

    kun je ons de uren eventueel door geven

    groetjes

    Geert

  • Antonine

    Hoi Geert,

    Op het vliegveld van Barcelona kun je gewoon het treinstation aanhouden.

    Er stopt maar 1 trein en die gaat o.a. naar Platja de Catalunya. Daar stap je uit en vraag je welke trein je naar Calella moet nemen.

    Zorg ervoor dat je klein geld hebt want de kaartjes gaan allemaal via een automaat.

    Je kunt ook een transfer boeken. Wij gaan toevallig a.s. augustus daar naartoe (voor de 8ste keer of zo) en wij zijn deze keer van plan om een transfer te boeken.

    Heb toevallig vandaag gevonden: http://www.shuttledirect.com/en/php/airport_shuttle_direct.php

    Voor ons kost het ± € 50,00 vice versa voor 2 personen.

    Trein is idd goedkoper, maar je bent wel “gaar” als je aan komt.

  • Antonine

    Met het surfen naar een (nog) goedkopere bus/taxi transfer van Barcelona vliegveld naar Calella vond ik deze site.

    http://www.barcelona-tourist-guide.com/en/airport/barcelona-airport-transport.html

    Hier kun je op vinden wat de beste manieren zijn om per openbaar vervoer naar o.a. Calella, Malgrat de Mar, Blanes e.d.

    te reizen.

    Tip: Op de diverse stations lopen in het hoogseizoen mensen met zgnd. (gele) veiligheidshestjes aan.

    Aan die personen kun je vragen stellen als je het even niet meer precies weet. Met een beetje geluk heb je een supervriendelijke (zoals wij) en die loopt zelfs met je mee naar de kaartjesautomaat om je daar wegwijs op te maken.

  • Nicole

    Graag zou ik weten welke treinen er vanuit barcelona naar calella rijden, en uurregeling.

    Kan er mij iemand wegwijsmaken.

    tks

  • dirina

    hallo nicole

    ik zag jouw oproep staan over de trein vanbarcelona airport naar calella, ben je hier nog uitgekomen enzou je

    de opgedane ervaring en hoe en waar de treinen vertrekken metmij kunnen delen aub.

    ik vertrek nml as zaterdag naar calella.

    alvast hartelijk dank

    dirina stap