rekro reizen

  • jan

    hoera wij gaan de 17e naar calella met rekro zijn er mensen met ervaring met deze maatschapij?

  • ikkuh

    Hallo..

    Wij zijn altijd met rekro reizen geweest is toch een beetje goedkoper als de andere busreizen!

    Wij hebben het goed ervaren denk dat het allemaal wel een beetje hetzelfde is je stopt op dezelfde plaatsen als de andere bussen, en als je een goede hostest hebt (als ik het goed zeg) zit het al helemaal goed.

    Maar daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.

    Een hele fijne vakantie geniet ervan

    Groetjes

  • meis

    Hoi!! wij gaan ook de 17e met rekro naar calella.. Ik ben al eerder met rekro naar salou geweest en dat is me goed bevallen.!

  • Moi

    jaaaah..en wij gaan ook de 17de tot en met 2 aug!!

  • marloes

    rekro is een goede reisorganisatie ik ga 31ste naar calella met rekro. en ik kan niet w8ten tot ik de reispapieren binnen heb. met de tijd dat ik moet opstappen.

    veel plezier al vast.

  • Girl

    welk hotel gaan jullie??

  • marloes

    ik ga naar internaticonal (als ik het nu goed schrijf)

  • meis

    leuk joh wij gaan naar garbi geloof ik..

  • verhoeve

    REKRO, graag zal ik willen dat u mij de aanbiedingsreizen toezend voor de maand september, mijn bedoeling is de gehele maand naar spanje te gaan, dus voor spanje. ben al eerder met rekro geweest, zie dat gaarne tegemoet,dank u.

  • peter van diemen

    een betrouwbaar bedryf ik ga al jaren met ze op vacantie het is altyd perfect