Werken bij de leukste discotheek (v)?

  • Deidre

    Ben jij jong, spontaan, niet op je mondje gevallen en lijkt het je leuk om voor de leukste dicotheek van Calella te werken als propper, reageer dan nu!

    Het gaat om een periode van het liefst 2 maanden in het hoogseizoen. Een appartement hoef je zelf niet te regelen! En natuulijk mag het salaris er ook wezen en wat al helemaal fijn is, is dat je per week uitbetaald wordt!

    Mvg,

    Deidre

  • anne

    heyy wat is de leukste discotheek ?want wil niet voor de menfis werken groetjes anne

  • Carmen van der Weide

    Beste Deidre,

    Ik zou ontzettend graag komen werken als propper in Calella!

    Mijn twee beste vriendinnen zitten deze zomer voor stage in Calella vandaar dat ik op zoek ben naar een baantje bij hun in de buurt. Ik heb veel ervaring in de horeca, ik heb een vlotte babbel en ik kan goed met mensen overweg. Ik woon in Amsterdam en volg de studie Reclame, Marketing en Communicatie.

    Ik ben de maanden juli en augustus fulltime beschikbaar.

    Ik hoop op een reactie!

    Mvg,

    Carmen

  • Deidre

    Beste Anne,

    Dat je niet bij de manfis wil werken snap ik wel ;-)

    Het gaat dan ook om de Avenue, Tunnel enz…..

    Als je belangstelling hebt, moet je even een mailtje sturen naar h3adeidre@hotmail.com…

    In dit mailtje wil ik graag een portretfoto (dus waar je gezicht duidelijk op staat) een foto van je gehele lichaam en aan aantal vakantiefoto's zou prettig zijn!

    Ook zouden wij graag een motivatie willen,waarom het jou wel aanspreekt en vanaf wanneer je beschikbaar bent.

    Ik hoop snel wat van je te vernemen!

    Met vriendelijke groet,

    Deidre

  • suzanne

    hoi,

    om welke discotheek gaat het? ik ben gisteren terug gekomen uit calella, ik ga over een paar weken weer. kom hier al een paar jaar. ik wil volgend jaar erg graag werken als propper voor een maand samen met een vriend van mij.