Calella Palace All-in

  • John Krijgsman

    Hallo daar,

    Ik vroeg me af of er hier iemand is die mij wat meer info kan geven over hotel Calella Palace. Ik ga daar 7 juli naar toe samen met mijn kids maar lees er hele wisselende kritieken over………wie helpt mij uit de brand en verteld me nu eens uit eigen ervaring hoe dit hotel is ???

    Alvast bedankt,

    John.

  • Marv

    De recensies op solmar over dit hotel zijn goed dus lijkt me dat je geen verkeerde keus hebt gemaakt en nou verschilt dat toch per persoon. Ik denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken het hotel is 4 sterren dus dat zal wel goed zitten.

  • willem

    Hoi John

    Ik ben 21 juni terug gekomen van een 14 daagse reis naar Calella Palace

    dit was de vijfde x in drie jaar tijd dat ik daar ben geweest

    er is heel veel veranderd in vergelijking met vorig jaar,het personeel zegt

    dat het komt door de resessie. Het eten veel minder dan vorig jaar veel minder

    keus normaal waren er 3 a 4 soorten vlees en 3 a 4 soorten vis nu nog maar

    1 vis en 1 vlees soort. we waren met vrienden die waren er vorig jaar ook met ons

    de vrouwen hebben soms tijdens het Diner een broodje met suiker gegeten

    zo weinig keus was er.vorig jaar stonden er 8 obers achter de bar nu nog maar 4

    dus lange wacht tijden voor een drankje halen. een gouden tip naast de receptie

    loop je een smal gangetje in daar is een rokers ruimte met bar en daar is het bijna altijd

    stil dus daar je drankjes gaan halen, weet bijna niemand.

    personeel heel aardig,hele mooie kamers mooi dakterras met 3 jacuzi;s.

    maar ik begreep dat je met kinderen gaat ,en onder de 18 mogen geen kinderen komen

    dus mag je niet op het dakterras komen. voor de rest een Geweldig hotel jammer van

    het eten .het Nederlandse meisje van de receptie had al veel meer klachten gehad

    over het eten.

    maar in ieder geval veel plezier en heel mooi weer

    gr willem

  • John Krijgsman

    Hoi Willem,

    Hartstikke bedankt voor alle info, hier heb ik wat aan. Het is voor ons de eerste keer daar naartoe, we zijn wel twee keer naar aparthotel Miami geweest in Calella en wilde nu eens een keer iets anders. Het plezier en het mooie weer zal wel goed komen denk ik en wat het eten betreft…….ach, daar slaan we ons ook wel doorheen.

    Groetjes en nogmaals bedankt,

    John

  • willem

    Hoi John

    hoe heb jij het gehad in Calella Palace

    ben toch wel benieuwd.

    willem

  • John

    Hoi Willem,

    Nou wij hebben het perfect gehad hoor, je had gelijk wat betreft het eten echter wij zijn niet van die moeilijke eters en vinden er altijd wel wat lekkers tussen.

    We hebben in ieder geval geen klachten over het eten maar het entertainment daarintegen sloeg nergens op en konden ze net zo goed achterwegen laten. 'S avonds speelde alles zich binnen af terwijl het juist op het terras zo heerlijk was en overdag liepen er wat tieners rond die liever gingen stappen dan iets voor die kinderen doen.

    Verders was het jammer dat er de eerste dagen een hoop Duitse tieners waren die het begrip normen en waarden thuis hadden gelaten maar toen die eenmaal vertrokken waren was dat probleem ook opgelost.

    De tip over het rookgedeelte was fantastisch, daar heb ik toch behoorlijk wat tijd mee bespaard.

    Al met al, voor herhaling vatbaar hoor.

    Groetjes,

    John