Hotel Haromar in Calella 1x NOOIT meer

  • Vakantiemeid

    Mijn man en ik zijn s`nachts aan gekomen in het ** hotel Haromar.We kregen een 1 persoons kamer,waar we amper konden lopen.Ook moesten we op een hoofdkussen slapen.Dat was geen fijne aankomst.De volgende dag kregen we een 2 persoons kamer die we ook geboekt hadden.

    Van een ** hotel kun je uiteraard niet veel verwachten maar wel dat het eten goed is lijkt mij.Twee weken was het eten niet warm,soms zelfs gewoon koud.Ook een ijsje was over de datum.Toen ik dat zag had ik al gegeten en gedronken,we zijn toen alleen nog maar uit gaan eten.

    We hadden uitzicht op een ander hotel waar we mensen in hun ondergoed zagen slapen.

    Als je langs de receptie opliep werdt je vriendelijk gegroet,maar het personeel in de eetzaal was absoluut niet vriendelijk.Voor ons dus geen tweede keer meer!!

    Ben je ook naar dit hotel geweest?Zo ja,hoe was jou ervaring?

  • ron

    Hoi Jammer dat het hotel zo slecht was ik heb wel een goede suggestie voor je als je weer eens naarCalella mocht gaan nl,Hotel Miami ik ben zojuist terug ben er al 4 x geweest en het is werkelijk perfect voor een 3 *hotel vriendelijke mensen goede kamers (niet groot maar wel schoon)goed en gevarieerd eten enigste nadeel is dat je tafel genoten toegewezen krijg en dit keer hadden we van die traditionel zeurders,maarja die hou je altijd,kortom Hotel Miami perfect

    groetjes

  • mario - jose

    kunnen de opmerking van ron alleen maar ondersteunen zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding een meer dan goed hotel komen er vanaf 1991 met solmar .

    maakt je keus voor volgend jaar mischien iets makkelijker.