discotheken

  • danielle

    hallo,

    Wij gaan 3 september naar Calella en ik vroeg me af of er dan nog wel discotheken open zijn.

    En hoe zit het dan met de temperatuur?

    groetjes

  • Marco

    Wij gaan al 8 jaar in de eerste weken van september…Wij hebben altijd goed weer gehad,graadje of 27-31… Discotheken zijn wel tof,wij zijn meer kroegengangers,zoals het Luifeltje. Goed eten en lekker gezellig,daar zijn wij dus elke dag te vinden. Misschien tot dan…

    Marco

  • danielle

    ok dankjewel voor de reactie, was al bang dat er niet veel meer te doen zou zijn.

    En mischien tot dan ja :)-D

  • Marco

    Nee hoor,er is nog genoeg te doen…Er is ook het jaarlijkse darttoernooi,dus er zijn genoeg mensen ;)

  • Roy Mulder

    Er zijn genoeg discotheken, zoals Menfis, Avenue, Turisme35, Hans&Grietje Feestcafe, en nog veel meer.

    Ik ben in 2007 2x naar Turisme35 geweest, en 2009 naar Menfis geweest. was heel erg gezellig daar, met leuke nederlandse mensen, minipunten: waren wel veel engelsen, fransen, die lopen gewoon voor aan om te dranken te bestellen, wij moeten wachten.

  • Marco

    Wij gaan altijd naar Turisme en naar de Avenue,nooit last van dat soort mensen,wij staan zelf aan de bar hahaha. Ze wachten maar op ons ;)

    Ik kom al 8 jaar in Calella en wij hebben nooit problemen.

    Misschien tot dan!

  • danielle

    Niemand gaat voor mijn beurt zn drankjes bestellen hoor >:D<>:D<

    Bedankt voor de reacties!

    gr danielle

  • gerrit and family

    Ja joh in september bruist calella nog steeds als een gek.

    En wat de temperaturen betreft kan je op www.zoover.nl het stadje calella intypen en dan ga je naar het weer toe en dan kan je de veertien daagse weerbericht in de gaten houden…elke keer spannend .

    prettige vakantie toegewenst van de familie de groot uit ede

  • Roy Mulder

    Je kunt beter naar Hans&Grietje gaan!

    Wel echt leuk.