huurauto

  • anita

    27 april ga ik met mijn kinderen naar Calella voor een week. Als we aankomen in barcelona staat er bij het vliegveld als het goed is een huurauto voor ons klaar zodat we naar onze camping kunnen rijden.

    Nou willen we natuurlijk gebruik gaan maken van die huurauto. Heeft iemand leuke suggesties?

    Barcelona gaan we ook bezoeken, waar kunnen we het beste parkeren?

  • anita

    Ergens las ik dat je gratis kunt parkeren bij Camp nou, klopt dat? is die parkeerplaats makkelijk te vinden? Kun je bij camp nou ook gewoon naar binnen om op eigen gelegenheid rond te kijken of moet je echt 22 euro pp betalen voor een rondleiding? kun je vanaf camp Nou met de metro naar het centrum (en dan de auto laten staan op de parkeerplaats)?.

  • ottoline

    Hallo

    Allereerst geniet van jullie verblijf in Calella.

    Een schattig klein stadje met een leuke winkelstraat. Carrer Iglesias. Heerlijk wandelen, winkelen en mensen kijken.

    Voor een goed Kiprestaurant kan je naar “La Roda” in de Carrer de los Creus. Doen…

    Barcelona heeft natuurlijk meerdere bezienswaardigheden.

    De Sagrada Familia, Een Kathedraal naar het ontwerp van Gaudi.

    Nog steeds in aanbouw maar zeker het bekijken waard.

    Ga met de kinderen naar de Montjuic of naar Park Guell. Bezoek de haven en natuurlijk “De Ramblas”. De grote winkelstraat. Bekend en beroemd in deze stad.

    Aan de bergzijde van Barcelona ligt de Tibidabo.

    Een groot pretpark met een prachtige Kathedraal waar de Zwarte Madonna staat.

    Leuk om een middag heerlijk te genieten van al het moois en het prachtige uitzicht over de stad.

    Geniet en veel plezier.