Hotel Olympic

  • frans

    Wie weet wat te vertellen over hotel Olympic; Wij gaan er dit jaar met Boosten naar toe van 10-20 oktober. Heeft iemmand overigens ervaring met de busonderneming Boosten.

    gr.

    Frans

  • delphin

    Ja ik ben er geweest. Kamers waren netjes en eten was ook goed. Verder een mooi zwembad en ook wel animatie.

    Alleen vonden wij dat het personeel niet erg vriendelijk was en dat de spanjaarden werden voorgetrokken op alle gebied. De spanjaarden komen gratis naar Olympic

    zij moeten dan wel een aantal verkoopdemonstraties bijwonen, maar ze menen dat het hele hotel van hun is. dat vonden wij wel een nadeel.

  • delphin

    Verder ben ik 1x met Boosten geweest. NOOIT MEER !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lag wel aan de chauffeurs moet ik zeggen.

  • frans

    Bedankt voor je reactie. Kun je alleen nog wat nader uitleggen wat je “mis”vindt met Boosten bijv. in relatie met grote jongens als Solmar, Snoeyink ed. Het lijkt mij juist allemaal wat minder masaal.

    Frans

  • delphin

    Nou ik heb de ervaring dat Boosten niet zo vriendelijk is voor zijn reizigers.

    Dat Boosten zijn zaken niet in orde heeft, ondanks dat ze minder passagiers vervoeren, de catering in de bus vaak pet is enz.

    Ik zal nooit meer kiezen voor Boosten.

    Ik ga altijd met Solmar of Snoeijinck en als ik moet kiezen voor vriendelijkheid,

    service en de reiskosten ga ik dus absoluut voor Solmar, want deze zijn echt de goedkoopste.

    Wij gingen bijv. met Boosten naar Benidorm, is salou gingen de chauffeurs en de hostes van de bus en komt er een Spaanse chauffeur aan boord. Van Salou tot Benidorm geen catering (bij Solmar gaat de hostes wel mee), er werd door de chauffeurs in Salou een fooi gevraagt want als we die in Benidorm aan de Spaanse chauffeur zouden geven zagen zij er niks van.

    Op de terugreis stapten we in een smerige bus. (Solmar laat de bus schoonmaken door de hostes in Benidorm).

    Papieren klopte niet, wij waren met zijn drie en op de papieren van de Spaanse chauffeur stond dat wij maar met twee moesten zijn. Leg dat maar eens uit aan een Spanjaard.

    Toch maar ingestapt en een van ons bij de chauffeur gaan zitten want de bus was vol. In Salou een hele discussie want er was voor een van ons geen plek. En bij de chauffeur mochten we niet want daar moest de hostes slapen.

    Betaal je voor royal Class kun je op een klapstoeltje zitten en geld terug zit er niet in.

    Verder lag er nogal wat troep op de grond van de heenreis en opeens eiste de chauffeur dat wij dit moesten opruimen. Enkele medereizigers raakten behoorlijk geiiriteerd door het arrogante gedrag van de chauffeurs en de reis werd er dus niet leuker op. Verder vonden de chauffeurs het erg leuk om met andere bussen een wedstrijdje te houden op de autoweg :levensgevaarlijk !!!

    Dit was ons verslag en ik hoor dat dus van meerdere mensen. Als je met andere mensen praat zeggen ze ook vaak Boostenchauffeurs zijn doodrijders.

  • frans

    Beste Delphin,

    Nog even een reactie nav. berichtgeving inzake Boosten Reizen.

    Wij zijn zojuist teruggekomen uit Calella met Boosten. Ik moet zeggen dat het ons prima bevallen is. de chauffeurs en hostessen waren netjes en correct.We hadden afgelopen nacht dichte mist op de route de soleil thv.Beaune en er werd keurig aangepast gereden. Er gingen ons heel wat bussen met hoge snelheid voorbij terwijl je geen hand voor de ogen zag. de catering was keurig verzorgd; de prijzen hiervoor waren goed. Alle frisdranken en bier euro 1,10, een flesje wijn en broodje rookworst euro 2,20, alleszinds redelijk lijkt mij.Het busmateriaal was allemaal nog geen 5 maand oud. Oke, er werden geen spelletjes (bingo) onderweg gedaan, maar daar hebben wij ook geen behoefte aan.

    2 kleine puntjes van kritiek waren het feit(wat jij ook aangaf) dat ik de bussen van binnen niet heel erg schoon vond en dat er maar 2 keer onderweg gestopt werd.

    Groot voordeel vond ik dat het bij het overstappunt in Heerlen/Hoensbroek het er rustig aan toe ging en niet zoals bij anderen er een ware volksverhuizing plaatsvindt.

    Ik vond dat ik je deze mening toch nog even kenbaar moest maken.

    Groeten, Fransdelphin schreef:

    >

    > Nou ik heb de ervaring dat Boosten niet zo vriendelijk is

    > voor zijn reizigers.

    > Dat Boosten zijn zaken niet in orde heeft, ondanks dat ze

    > minder passagiers vervoeren, de catering in de bus vaak pet

    > is enz.

    > Ik zal nooit meer kiezen voor Boosten.

    > Ik ga altijd met Solmar of Snoeijinck en als ik moet kiezen

    > voor vriendelijkheid,

    > service en de reiskosten ga ik dus absoluut voor Solmar, want

    > deze zijn echt de goedkoopste.

    > Wij gingen bijv. met Boosten naar Benidorm, is salou gingen

    > de chauffeurs en de hostes van de bus en komt er een Spaanse

    > chauffeur aan boord. Van Salou tot Benidorm geen catering

    > (bij Solmar gaat de hostes wel mee), er werd door de

    > chauffeurs in Salou een fooi gevraagt want als we die in

    > Benidorm aan de Spaanse chauffeur zouden geven zagen zij er

    > niks van.

    > Op de terugreis stapten we in een smerige bus. (Solmar laat

    > de bus schoonmaken door de hostes in Benidorm).

    > Papieren klopte niet, wij waren met zijn drie en op de

    > papieren van de Spaanse chauffeur stond dat wij maar met twee

    > moesten zijn. Leg dat maar eens uit aan een Spanjaard.

    > Toch maar ingestapt en een van ons bij de chauffeur gaan

    > zitten want de bus was vol. In Salou een hele discussie want

    > er was voor een van ons geen plek. En bij de chauffeur

    > mochten we niet want daar moest de hostes slapen.

    > Betaal je voor royal Class kun je op een klapstoeltje zitten

    > en geld terug zit er niet in.

    > Verder lag er nogal wat troep op de grond van de heenreis en

    > opeens eiste de chauffeur dat wij dit moesten opruimen.

    > Enkele medereizigers raakten behoorlijk geiiriteerd door het

    > arrogante gedrag van de chauffeurs en de reis werd er dus

    > niet leuker op. Verder vonden de chauffeurs het erg leuk om

    > met andere bussen een wedstrijdje te houden op de autoweg

    > :levensgevaarlijk !!!

    > Dit was ons verslag en ik hoor dat dus van meerdere mensen.

    > Als je met andere mensen praat zeggen ze ook vaak

    > Boostenchauffeurs zijn doodrijders.

  • Dopekoe

    Ik ben ook met boosten geweest vorig jaar naar blanes, maar ik vond het ook zeer @!#$.

    Op de terugreis heb ik in de regen (onder afdakje :D) 2,5 gewacht op de bus (ze waren vertraagd).

    Dit laten ze je dan niet gewoon even weten.

    Ze gooien je koffers en tassen gewoon letterlijk in de bus….

    Nederlandse chauffeurs die de hele weg duitse pleurismuziek draaien.

    De pendelbussen naar heerlen toe zaten overvol, zodat ik en nog een 10-tal andere mensen de heel rit moesten staan.

    In heerlen hebben we nog ongeveer 1,5 uur moeten wachten voordat de bus er eindelijk was (ook op de terugreis)

    De drankjes waren niet koud.

    Tijdens het stoppen wat dus in 20 uur maar 1 of 2 keer gebeurde, moest je gaan eten in zo'n goedkoop 5de rangs wegrestaurant in Luxemburg wat zelfs nog gewoon 20 km uit de route ligt.

    De buschauffeur die wij hadden is 2 keer verkeerd gereden.

    Als je iets moest hebben weten of vragen dan kon dat dus wel een 2 uur duren voordat je kreeg waar je om vroeg dus behulpvaardig MY ASS !!!

    Als je dan eindelijk op je eindpunt (bijna) was, moest er nog overgestapt worden in spanje ook, wat dus ook nog eens 45 minuten duurde.

    En als je er dan echt in je vakantieplaats bent, dan droppen ze je niet eens in de buurt van je verblijfplaats maar moet je ook nog eens een aantal KM lopen met je koffers enzo….

    Dus als je nog de keuze hebt, ga niet met boosten, neem liever een echte organisatie…..

    BOOSTEN IS @!#$ !!!!!!!!!!!

    Voor de rest wel een leuke vakantie gehad ;)

    Grtzzz…Dopekoe

  • twietie3

    Bedankt voor deze reacties.

    Voor ons dus geen Boosten reizen, blijf maar gewoon bij Snoeyjink, Rekro of Solmar.

    Groetjes Twietie

  • Alicia

    Ik denk wel dat ze bij Boosten beseffen dat de transfer niet zo best verloopt, want toen ik (vanuit België) de reis boekte bleek de telefonist enigszins opgelucht toen ik vermeldde dat ik van plan was om zélf het vliegtuig te nemen.

  • Alicia

    B. N.: Ze hebben wel goeie kortingen; zo kunnen wij aan 50 %, en dát in het volle seizoen. A propos: iemand informatie over hotel Olympic: T.V. aanwezig en zo, verbinding naar strand, uitgaansbuurt in de buurt, naaktstrand enz …?