turisme35

  • robert

    Holla party people

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

    Wat voor discothheek is de turisme35?

    Wat voor muziek draaien ze daar?

    wat voor mensen komen daar?

    Komen er ook bekende dj's?

    Alvast bedankt, Robert

  • Maurice

    Turisme hebben ze twee zalen, eentje met een grote dansvloer, daar wordt alleen maar RnB gedraaid, en in die andere, gelijk als je binnenkomt, wordt van alles wat gedraaid

  • Bokkie..!

    Maurice, is niet waar van alleen RnB.. Zeg maar die andere, links achterin die zaal met dat rondje als dansvloer met paal ion t midden, daar heb ik tog wel 1 x keihard gestampt hoor.. :):) maar goed, mssgien over t algemeen idd meet R&B dat klopt.. maar af en toe.. oeee ;)

  • robert

    Want ik ben gevraagd om daar te komen werken maaruh……………………ik ben een echte hardstyle, hardhouse, hardcore freak!!!! wat denken jullie?

    mzzl Robert

  • Calella-fan

    DOEN!!!

    Weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben.

    R&B draaien ze idd ook regelmatig maar ik hou zelf meer van

    hardhouse.En dat draaien ze aan de “R&B-kant”ook vaak genoeg.

  • Bokkie..!

    Persoonlijk zou ik eerder dan naar de avenue gaan?!! Naja, maakt opsig ook allemaal niet uit, want meestal op t eind van de avond wordt er op veel plaatsen hardstyl gedraaid… d8 ik zo hoor.. :)

  • robert

    Thanx allemaal…………….zo kom ik nog iets te weten he?

    Denk idd dat ik het wel doe hoor!! Het is een leven opzich denk ik.

    Mensen ervaring mee? of met turisme35?

    groeten robert

  • Paula

    Hoi

    Turisme 35 is een tent waar je naar mijn mening heen moet gaan als je houdt van R&B en oude/gezellige meezing muziek. Je hebt twee gedeeltes. het gedeelte achterin is wat meer hardere muziek. Maar ik vond zelf dat de R&B overheerste toen ik er was!

    Zelf houd ik ook van hardstyle etc. maar dan moet je niet naar de turisme gaan!!!!

    Avenue of Memfis is beter!!!

    Groetjes Paula

  • TTW

    Inderddad moet je niet voor hardstyle bij Turisme35 zijn maar bij Menfis.

    Thats the place to be!!

  • leeveke

    ik ben vorig jaar in calella geweest in de turisme35 en in de menfis. menfis is meer de hardere muziek wat ik persoonlijk leuker vind. maar turisme35 is gezelliger. Ik heb daar de hele avond aan de bar gezeten en heb me goed geamuseerd dus.

    groetjes leeveke