in mei naar calella

  • dana

    weet iemand hoe het in mei in callela is en over veel uitgaans gelegenheden zijn etc? we willen graag leuke informatie en geen gezeur over dat er geen @!#$ te doen is in mei want dat hebben we vaker gehoord terwijl het vorig jaar in lloret in mei ook supper druk`was

    wij hopen dat we so snel mogelijk informatie kuneb emachtigen dat we zo`snel mogelijk kunnen boeken

    alvast`bedankt

    groetjes`dana en suuz

  • Laura

    Wat moet je daar in mei?

    Ga gewoon in augustus ofzo (A)

  • dana

    omdat in het in mei supper goedkoop is heb maar 170 euro betaald voor alles der op en der aan

    en vorig jaar was ik rond deze tijd ook in lloret en was het bomvol dus daarom!!!!

  • dana

    ohja en nog wat wie weet hoe hotel miami is?

    kus dana en suuz

  • twietie3

    calella is lang geen lloret, kan er niet aan tippen, en al helemaal niet in mei.

  • limburgse

    Nou wij zijn 2x in mei geweest en wij hebben ons heel goed geamuseert. de 1e keer hadden we super weer en de 2e keer jammer genoeg veel regen. Maar dat kan nu eenmaal in mei.

    Je moet alleen even kijken waar het sávonds gezellig is, maar dat heb je zo in de gaten en in het weekend zijn de disco's afgeladen vol.

    De winkels enz. zijn gewoon allemaal open. Veel plezier !!!!

  • dana

    he he eindelijk is positief nieuws

    lloret was vorig jaar april mei ook bomvol en als calella niet druk is in mei nou dan gaan we gewoon een avondje naar lloret

    of een nacht stappen in barcelona kan allemaal en als wijk gaan hebben alle spanjaarden ook vakantie dus dan zal het wel druk zijn

    en qua weer ja juli is de regenmaand in spanje meestal maar hier op deze wereld weet je het nooit of je zon of regen krijgt.

    maar wie weet hoe hotel miami is?

    kus dana en suuz

  • De Luifel

    In mei is het ook volop gezelligheid en tenslotte moet je er zelf iets van maken. Maar voor gezelligheid en lekker hollands eten, loop dan even binnen bij Eetcafé de Luifel. Ook al in mei zeker geopend en het 2e kopje koffie is tot 13.00 uur gratis.

  • Marc

    Hallo Dana,

    Ik weet niet of je er nog iets aan hebt. Maar ik ben vorig jaar mei geweest, begin mei zelfs en ga dit jaar weer. Ik ben in het verleden ook in mei in Lloret geweest en ik moet zeggen dat het elkaar niet zo heel veel ontloopt.

    Wat je wel moet doen is zorgen dat je op de juiste plek bent, want in tegenstelling tot het hoogseizoen is het natuurlijk niet overal druk. Een aanrader in deze tijd is toch wel Turisme 35.

    Veel plezier