Blanes, Llorret of Calella

  • Edwin

    Hej hallo

    Wie kan ons ff helpen! We zitten erg te twijfelen tussen Blanes en Lloret! Maaaar…is Calella leuker?! Waar is t nou leuker? In Blanes, Lloret of toch in Calella?! En geef ff een paar goede redenen aan waarom t er leuker is…Is Lloret niet TE massaal? En Blanes iets kleiner en daardoor veeeel gezelliger? En Calella dan? Het gaat trouwens om een vakantie voor iets van 7 jongens, begin 20!

  • Laura

    Ga maar naar Calella van 2 t/m 12 augustus (a)

    Nee ehm ik zou het niet weten, kben nergens geweest

    Maar zouden jullie niet ns ‘gewoon’ gaan boeken??

    Ik weet niet welke maand enzo jullie van plan waren te gaan, maar er is echt al heel veel volgeboekt!

  • limburgse

    Ik zou niet kiezen voor Blanes. vond het niet echt geweldig. Ongezellig.

    Ik zou voor Lloret kiezen en waarom als je het iets rustiger wilt niet voor Malgrat/St. Suzanna.

    Is echt heel goed te doen.

  • Zandman

    Blanes is geweldig!

  • Nicole

    Calella is geweldig je hebt er goede discotheken leuke kroegjes en er is genoeg te doen ! En anders kan je altijd nog de trein pakken naar Llorret want zo ver ligt het niet van elkaar vandaan ! Maar calella is zeker een aanrader ! En ik kan het weten want kom er al een paar jaar !

    Succes

  • Pedro

    Met de trein naar Lloret??? Dan had je al een aardig bakkie op hoor. Er is niet eens een station daar, feestbeesie…

  • Nicole

    Nouja wat maakt het uit je kan er in ieder geval komen met de trein of met de taxi !

    het is dichtbij ! :)

  • agathe

    ik zou voor calella kiezen ik ga er nu al 5 jaar naartoe en ik ben ook in lloret en blanes geweest maar calella springt er echt boven uit en je ken zeker met de trein naar lloret ik ben een dag naar lloret geweest met de trein

    en geef anders je msn adres kennen we er over msnen

  • twietie3

    Je moet 's-avonds in lloret zijn.

  • hannah

    calella

    daar moet je absoluut heen en zeker met 7 jongens want wij komen ook ;)

    kussjes