Hoi allemaal!!
Dit zomerseizoen ga ik voor het eerst in Bar Top in Calelaa werken. Wie kent deze bar en kan mij er misschien iets leuks over vertellen??
Bedankt alvast!
Groetjes Patricia
Hallo
Vorig jaar heb ik regelmatig op het terras bij bar Top gezeten. Super gezellig, dure Grolsch maar super aardig personeel! Veel plezier en werkse Patricia schreef:
>
> Hoi allemaal!!
>
> Dit zomerseizoen ga ik voor het eerst in Bar Top in Calelaa
> werken. Wie kent deze bar en kan mij er misschien iets leuks
> over vertellen??
>
> Bedankt alvast!
>
> Groetjes Patricia
Eeeej Nicole, Echt joh? Met wie heb je gebeld? En wat zeiden ze?
Ik werd gevraagd om al op 20 maart te komen, maar dat kon niet vanwege mijn werk. Ik ga dus op 10 april. Volgens mij had hij nog wel iemand nodig ja, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Als ik jou was zou ik zelf weer even bellen, want ik heb ook vaak zitten wachten op telefoontjes en als ik dan uiteindelijk belde dan was het van ‘oja sorry vergeten’.
Nou, laat het me nog even weten als je wat hoort. Succes!
Groetjes Patricia
Bar TOP, ja, dat is opzich wel een leuke bar, alleen is het niet echt een feestcafe! Die bar moet het meer hebben van de terassjes die ze voor op het pleintje hebben staan. De eigenaar is toch de enige echte Gijs de hakkelaar van H&G en ja, daar kunnen de meningen over verdeeld zijn zeg maar…
Je maakt er wel lange dagen, begreep ik van Willem, ook wel bekend als TIMO, die daar vorig jaar werkte! Wel komen er de kroegentochten langs ja, alleen bar TOP is meestal het startpunt van de kroegentocht!
Ik zelf heb voor de maui gewerkt vorig jaar, maar dit aar waarschijnlijk niet i.v.m. school!
In Calella zul je het in ieder geval prima naar je zin hebben!
Veel plezier dit seizoen!!!
Groetjes,
Roy!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?