Bar Top

  • Patricia

    Hoi allemaal!!

    Dit zomerseizoen ga ik voor het eerst in Bar Top in Calelaa werken. Wie kent deze bar en kan mij er misschien iets leuks over vertellen??

    Bedankt alvast!

    Groetjes Patricia

  • Marije

    Hoi Patricia

    Bar Top is volgens mij een klein barretje, waar veel nederlanders komen. Ik ben er een aantal keer geweest met kroegentochten.. Tis volgens mij wel een feestcafe.. Hoe ben je eigenlijk aan dat baantje gekomen en welke periode ga je daar werken?

    Groetjes Marije

  • Patricia

    Hoi Marije,

    Ik ga daar werken van 10 april a.s. tot en met eind oktober.

    Mijn oom en tante komen hier regelmatig en omdat ik graag in Spanje wilde werken hebben zij het eens voorgesteld bij de eigenaar….en zo kwam van het een het ander.

    Ik heb vorig jaar zomer in Turkije gewerkt, was ook heel gaaf.

  • Ze

    Hallo

    Vorig jaar heb ik regelmatig op het terras bij bar Top gezeten. Super gezellig, dure Grolsch maar super aardig personeel! Veel plezier en werkse Patricia schreef:

    >

    > Hoi allemaal!!

    >

    > Dit zomerseizoen ga ik voor het eerst in Bar Top in Calelaa

    > werken. Wie kent deze bar en kan mij er misschien iets leuks

    > over vertellen??

    >

    > Bedankt alvast!

    >

    > Groetjes Patricia

  • Nicole

    heej

    Bar top is super ben al een aantal jaar in Calella geweest en ook altijd naar bar top en het is echt een toppertje erg leuk personeel !

    Het is wel toevallig ik heb pas ook naar bar top gebeld om te komen werken maar ik wacht nog op antwoord !

    Dus misschien tot van de zomer !

    Groetjes

  • Patricia

    Eeeej Nicole, Echt joh? Met wie heb je gebeld? En wat zeiden ze?

    Ik werd gevraagd om al op 20 maart te komen, maar dat kon niet vanwege mijn werk. Ik ga dus op 10 april. Volgens mij had hij nog wel iemand nodig ja, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Als ik jou was zou ik zelf weer even bellen, want ik heb ook vaak zitten wachten op telefoontjes en als ik dan uiteindelijk belde dan was het van ‘oja sorry vergeten’.

    Nou, laat het me nog even weten als je wat hoort. Succes!

    Groetjes Patricia

  • Roy

    Bar TOP, ja, dat is opzich wel een leuke bar, alleen is het niet echt een feestcafe! Die bar moet het meer hebben van de terassjes die ze voor op het pleintje hebben staan. De eigenaar is toch de enige echte Gijs de hakkelaar van H&G en ja, daar kunnen de meningen over verdeeld zijn zeg maar…

    Je maakt er wel lange dagen, begreep ik van Willem, ook wel bekend als TIMO, die daar vorig jaar werkte! Wel komen er de kroegentochten langs ja, alleen bar TOP is meestal het startpunt van de kroegentocht!

    Ik zelf heb voor de maui gewerkt vorig jaar, maar dit aar waarschijnlijk niet i.v.m. school!

    In Calella zul je het in ieder geval prima naar je zin hebben!

    Veel plezier dit seizoen!!!

    Groetjes,

    Roy!

  • Nicole

    Ik heb met Jan gesproken althans zo noemt hij zichzelf ! maar ik ga denk vrijdag ook weer even zelf bellen want het duurt wel erg lang ! maar ik zal je op de hoogte houden heb je anders msn ?

    Maar als ik ga dan ga ik pas in juni en dan tot augustus!

    Groetjes !

  • Pietro

    Heey Roy wat zeg je nou, niet heel Calella hoeft te weten dat ie eigenlijk, Willem heet :) En Gijs is maar voor de helft eigenaar he, andere helft van Jan (Juan). En Solmar Tours heefter zijn kroegentocht, maar over de gezelligheid valt te twisten; meer zeg ik niet…..

  • De Luifel

    Wij kennen bar Top, dit is bij Eetcafé de Luifel om de hoek. Het is een Nederlandse bar met terras. Ik hoop dat je er een leuke tijd tegemoet gaat en wil je nog meer Nederlands personeel leren kennen dat ook in Calella werkt spreek dan iets leuks af met ons.