Hey hallo people,
Ik had een vraagje heeft iemand ervaring met Hotel Sante Fe. Ik ga namelijk boeken en ik heb weinig informatie erover kunnen vinden. Duzzzz als er mensen zijn die er ervaring mee hebben laat het mij weten aub.
Kizz
Sevda
Hey hallo Nicole,
Bedankt voor je berichtje, nu kan ik met een gerust hart boeken voor Callella. Ben jij vorig jaar daar geweest ofzo of ken je mensen die in het hotel hebben overnacht ??. Is het eigenlijk wel een leuke plaats om op vakantie te gaan ? is het niet klein ofzo want daar twijfel ik ook aan. Zijn er wel veel uitgaangsgelegenheden (disco´s) of zijn het meer bars.
Ik hoop dat je me nog verder kan gerust stellen.
Kizzz
Sevda
heeej !
Ik ben zelf al een aantal keer in Calella geweest en ook 2x daarvan in hotel Santa fe ! dus het zijn mijn eigen belevenissen !
Maar Calella is echt super ! Hotel Sante Fe ligt ook echt precies in het centrum dus je zit ook vlak bij alle uitgaansgelegenheden ! En qua discotheken en kroegjes zit je ook erg leuk ! Het zijn er niet megaveel maar wat er zit is heel leuk ! Ik vind vooral de Memfis en de avenue heel leuk ! En qua barretjes zijn bar top en Hans&Grietje een aanrader ! Nou ik hoop dat ik je een beetje gerust heb gesteld maar het is echt super anders had ik er niet al een paar jaar naartoe gegaan
Succes
kusss
hey nicole je heb er echt verstand van ik vind Hans En Grietje ook echt een top bar.
en als dat dicht is kan je lekker in menfis een after part organiseren met de mensen die je daar ontmoet vind je niet?
calella is super gezellig om uit te gaan.
ik ben zelf een paar keer in Salou geweest en lloret de mar en toch vind ik calella leuker en gezelliger, en meiden!!!!!!!
de winkels zijn ook super leuk!!!!!!
dus: shopppehhhhh~!!!!!!!!!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?