Hotel Santa Fe

  • Sevda

    Hey hallo people,

    Ik had een vraagje heeft iemand ervaring met Hotel Sante Fe. Ik ga namelijk boeken en ik heb weinig informatie erover kunnen vinden. Duzzzz als er mensen zijn die er ervaring mee hebben laat het mij weten aub.

    Kizz

    Sevda

  • Nicole

    Santa Fe is een goed hotel ! Niet echt superoverdreven mooi ofzo maar voorderest is er niets over te klagen ! Goed zwembad ! Eten is zoals overal :)

    En iedere avond is er wel animatie beneden in de hal !

    Kamers zijn ook niet onaardig !

    Groetjes

  • Sevda

    Hey hallo Nicole,

    Bedankt voor je berichtje, nu kan ik met een gerust hart boeken voor Callella. Ben jij vorig jaar daar geweest ofzo of ken je mensen die in het hotel hebben overnacht ??. Is het eigenlijk wel een leuke plaats om op vakantie te gaan ? is het niet klein ofzo want daar twijfel ik ook aan. Zijn er wel veel uitgaangsgelegenheden (disco´s) of zijn het meer bars.

    Ik hoop dat je me nog verder kan gerust stellen.

    Kizzz

    Sevda

  • Nicole

    heeej !

    Ik ben zelf al een aantal keer in Calella geweest en ook 2x daarvan in hotel Santa fe ! dus het zijn mijn eigen belevenissen !

    Maar Calella is echt super ! Hotel Sante Fe ligt ook echt precies in het centrum dus je zit ook vlak bij alle uitgaansgelegenheden ! En qua discotheken en kroegjes zit je ook erg leuk ! Het zijn er niet megaveel maar wat er zit is heel leuk ! Ik vind vooral de Memfis en de avenue heel leuk ! En qua barretjes zijn bar top en Hans&Grietje een aanrader ! Nou ik hoop dat ik je een beetje gerust heb gesteld maar het is echt super anders had ik er niet al een paar jaar naartoe gegaan :)

    Succes

    kusss

  • XXX

    hey nicole je heb er echt verstand van :) ik vind Hans En Grietje ook echt een top bar.

    en als dat dicht is kan je lekker in menfis een after part organiseren met de mensen die je daar ontmoet vind je niet?

    calella is super gezellig om uit te gaan.

    ik ben zelf een paar keer in Salou geweest en lloret de mar en toch vind ik calella leuker en gezelliger, en meiden!!!!!!!

    de winkels zijn ook super leuk!!!!!!

    dus: shopppehhhhh~!!!!!!!!!!!!

  • Sevda

    Hey hallo,

    Thanks, ik vandaag nog boeken denk ik, ga met 4 mensen daarheen

    Groetjes en Kizzz

    Bedankt voor de info

    Sevda