Voordeel kaart discotheek???

  • jimbo

    Ik heb gehoord dat je een pas aan kunt schaffen en dat je dan in elke discotheek gratis binnekan of zoiets?? waar kun je die halen en is het de moeite waard?? Zijn die dingen duur en kun je er wat mee?

    mZzl Jimbo

  • Nicole

    je hebt bij verschillende reisorganistaties voordeelpassen !

    Bij Rekro heb je een paspoort en dan kun je gratis de avenue/ western saloon/ de tunnel/ toerisme in of met korting als er bepaalde dj's ofzo zijn ! en dat kost 30 euro volgens mij of goedkoper weet ik even niet meer

    en dan bij Solmar heb je een pasje van 15 euro en dar kan je de menfis enz goedkoper mee in voor 12en voor 5euro en dat scheelt echt een hoop ! want als je nog niet om 12 uur in die discotheek wil zijn ga je alleen even stempel halen om 12 uur en dan betaal je 5 euro inplaats van bijvoorbeeld als Dana komt 20 euro

    Succes

    Groetjes

  • Marije

    Maar dit levert ook alleen voordeel op als je ook daadwerkelijk naar die discotheken gaat. Grote kans dat je wel daar eindigt, maar let daar wel op. Had vorig jaar ook zo'n pas, maar die bleek niet geldig te zijn voor Tourisme (ze zeiden dat ie daar ook geldig was…) en daar ging ik voornamelijk naar toe… Maar over het algemeen heb je wel wat aan die kaart

  • Moezz

    eej jimbo die pas moeten we zeker aanschaffen hoor k wel

  • Jimbo

    Ckers MoeZz doen we scheelt weer een hoop knaken . Dur kenne we weer heel wa bier oor halen van wat we over houde!

  • wij

    Bij gogotours heb je ook zon kaart volgens mij

    Weet iemand hoe het zit met die kaart dan?

  • Japie

    Het scheelt als heel veel geld als je vaak naar die groep discotheken gaat. Dan heb je of gratis entree of voor een spotprijs.

    Paspoort kost maar 30 euro, dus heb je er na 3 of 4 avonden uit.