Callela + Hotel Rosita!

  • Pamela, Kelly, Linda

    Heeey!!

    Weet er al iemand iets meer over hotel Rosita?!

    Wij zijn er ook van plan om er naar toe te gaan. En kan iemand wat meer vertellen over Callela?!! Uitgaan enzo, en wat voor mensnen er komen! Wij weten echt niet wat we moeten verwachten!

    Thanxx

    Pamela, Kelly, Linda (18)

  • hans

    je kan mensen zoals mij verwachten en als me 2 maatjes wij zitten ook in rosita van 2 tot 12 augustus

  • Mirrie

    Hey!

    Ik ben vorig jaar in Calella geweest en wij zaten ook in Rosita.

    Het hostal is schoon, ziet er redelijk uit en aardige schoonmaaksters die een beetje engels praten en een aardig maar beetje gekke portier!

    Het ligt vlakbij het strand, das 5 minuten lopen. Je zit aan het begin van een drukke winkelstraat en op de rand van Pineda. Als je dus naar het centrum van Calella moet lopen waar disco's zijn dan moet je toch wel 25 minuten lopen. Heen is dat niet zo erg want dan is het nog heel erg druk in de straten maar terug is wat minder leuk! Je hebt twee straten die paralel aan elkaar lopen, de straat waar jullie aan zitten is de drukke winkelstraat en het andere straatje ( richting zee) heeft wat meer kroegjes en barretjes, erg gezellig!

    Calella is verder echt toppie, een aanrader vind ik de Maui ( cocktailbar) echt super lekkere cocktails! Ook the avenue vond ik erg gezellig! Als je een dagje naar Barcelona wil dan is dat ook goed te doen. Het is erg goedkoop en tis best leuk om met de trein te gaan! Ook met de metro in Barcelona kom je een heel eind!

    Heel veel plezier in ieder geval!

  • willyy

    als je wat over callela wilt weten is het een goeie om eens op www.callelapagina.com te kijken.. daar staat heeeeel veel info op!! tot ik Callela!!!

  • ik

    uhm…. daar zijn we nu toch ook op???? hoe wou je anders op dit forum terecht komen??

  • willyy

    nee nee… we zitten nu op www.calella.startpagina.nl die andere is: www.calellapagina.com daar staat heel veel info op!