hotel miami

  • Dana

    wie kan mij meer vertellen over hotel miami?

    thanx

    x dana

  • ik

    ligt een beetje uit de buurt van de discotheken zeker 10 minuten lopen en ligt ongeveer 5 minuten lopen van het strand af, verder redelijk hotel.

  • Calella-fan

    Bij clubs.nl en clubid.nl zijn calellaclubs.Die staan vol met foto's en links.

    Ook 1 link naar de site van Miami.(ook daar staan weer veel foto's)veel plezier in Calella.

  • mario

    kijk op www.terra.es/personal9/hotelmiami/html/home.htm

    veel kijkplezier .

    wij komen er al 13 jaar met plezier .

    mario en jose calellafielen

  • chica

    Miami = super!

  • Dana

    thanx voor de informatie.. maar ligt het echt zo ver van de discotheken en dingen want in de toereristiek wat we hebebn gekregen staa ter 350 meter van het strand en 200 meter van het centrum? :S

    ik ben er benieuwd want we gaan namelijk al over 30 nachtjes (3 mei) ben erg beneiwud

    en ohja hoe ver zit het hotel vasn het trein station?

    kus dana

  • mario

    lieve dana na350 meter het strand daar ligt ook het station en de winkelstraat ligt op de helft dus het valt wel mee aleen de disco is iets verder lopen maar op de terugweg lijkt het verder twee stappen vooruit en een achteruit ja heb je effe meer tijd nodig na de nodige alcohol .

    veel plezier in hotel miami.

    mario en jose calellafielen .

  • Calella-fan

    hey Mario,dat is een anders site als waar ik het over had.Heb je zelf ook al eens op die anders site van Miami gekeken???

    Is ook erg leuk als je net als ik zo'n Miami-gek bent.

    En over afstanden in Calella.Ik lees er veel over op het forum dat mensen daar vragen over hebben.

    Calella is een dorp en geen grote stad als Barcelona.Dus niets kan ver weg zijn daar.Alles is dichtbij.Of je moet echt te beroerd zijn om door de winkelstraat te lopen tussen allemaal gezelligheid richting discotheken wandelen.Ikzelf heb er geen moeite mee.heerlijk door de Esglesia wandelen.Ik krijg er nooit genoeg van.

  • mario

    he calella fan hier de calellafiel je hebt helemaal gelijk wat is afstand in het fijne calella een leuke en knusse vissersplaats waar je nog als mens behandeld wordt .

    en niet als de zoveelste toerist.veel plezier dit jaar groetjes

    mario en jose .

  • Dana

    wat een gedoe zeg

    worden we net door snoeyink gebeld dat er te weinig boekingen waren voor hotel miami dat ze een week later opgaan :S

    gelukkig hebben we wel een alternstief gekregen hotel president? kent iemand dat hotel?

    de kosten die er bij kwamen omdat dat hotel duurder was hoeve nwe gelukkig niet te betalem dat scheelt wel

    maar vind het behoorlijk shit want aprthotel miami zat wel hellemaal vol maar het hotel zelf niet maar goed :s

    kus dana en suuz