welk hotel

  • kelly

    Hallo mensen!!

    We willen graag in augustus naar calella gaan op vakantie.

    Nou wilde we vragen als iemand een goed hotel weet en andere leuke dingen wat er te doen zijn.

    We hopen op veel reacties ;) .

    Alvast bedankt.

    Groetjes xxx kelly

  • limburgse

    Hotel Mar Blau is een prima hotel, hele mooie kamers die erg netjes zijn, prima eten, heel erg vriendelijk hotel en een goede ligging.

    Echt een tophotel.

  • kelly

    weet je ook hoe hotel miami is ?

  • Calella-fan

    Erg goed hotel is dat.

    Op clubs.nl en op clubid.nl staan calella-clubs en daar staan veel links en foto's.Ook de link naar de site van hotel Miami staat daar.

    Misschien heb je er iets aan?

  • Guy

    Hotel Miami ligt wel een stuk uit het centrum..en van het strand af.

  • Calella-fan

    De Esglesia IS het centrum,Guy.

    En dat is alleen het straatje uitlopen en dan sta je er.

    Misschien dat je het uitgaansgebied bedoelt???

    Want dat is aan de andere kant van Calella.

    Maar al winkelend met vrienden en vriendinnen naar de discotheken is toch juist gezellig.

    Maar al met al is het geloof ik van het ene uiterste naar het andere uiterste van Calella 2 km.(kun je op de site van calella opzoeken)

  • Nicole

    Ook een goed hotel is Maritiem en je zit vlak bij het centrum en heel dicht bij het strand en je zit dicht bij uitgaansgelegenheden ! Wat wil je nog meer !

    Het hotel is ook heel goed. Maar dan moet je wel een kamer hebben met balkon aan de zwembadzijde ! dan is het helemaal super !

    Succes

    Groetjes

  • miss.patty

    Hotel President is ook een onwijs goed hotel, aardig personeel, goed eten en dichtbij de uitgaansmogelijkheden en het centrum. Je hoeft alleen het centrumm maar door te lopen en dan ben je biij het strand, dus dat is ook niet ver.

    Het hotel heeft ook een zwembad, 2 zelfs. Een gewone rechthoeksvorm en eentje die een hele rare vorm heeft. Als je er meer info over wilt moet je maar ff reageren.

    kusjes Patty

  • diana en Kelly

    Hey patty

    Hier nogmaals een berichtje ik ben de vriendin van Kelly (zie hierboven) Zou je ons de site naam even willen geven!

    Kus Kelly en Diana

  • Japie

    Daar ga ik ook naar toe! Op 20 juli komen we eraan tot 31 juli.