wie kan me iets vertellen over hotel ESPLAI of over hotel SANTA FE ?

• florence

wie kan me iets vertellen over hotel ESPLAI of over hotel SANTA FE , hoe het eten is of er veel nederlanders komen en of ut gezellie is ?

• diana

hoi hoi,

hotel esplai is een heel gezellig en goed onderhouden hotel alleen het eten is echt heeeeeeeeeeeeeeeel slecht .

hotel santa fe daar weet ik nix over

groetjes

• florence

ooh jammer want wij vinden het eten toch wel heel belangrijk maar toch bedank voor je reactie

• Nicole

Sante fe is het een goed hotel ! zitten over het algemeen veel Nederlanders tenminste de 2x dat ik daar ben geweest wel !

Voorderest het eten is overal het zelfde ! Het is maar net waar je van houdt ! Het is heel anders dan je thuis gewend bent maar dat is logisch !

Maar Santa fe is wel een leuk hotel niet heel mooi ofzo maar wordt wel goed schoongemaakt , leuk zwembad, ligt heel dicht bij uitgaan en ook heel dicht bij het strand en ook nog eens heel dicht bij het centrum ( wat wil je nog meer )

Ik zou wel als referentie een kamer aan de zwembadzijde kiezen anders heb je kans dat je uitzich op een straat hebt

Succes

Groetjes

• florence

komen er ook veel kinderen maar is ut eten nou wel goed of niet ? groetjes

• Nicole

ja ik kan dat niet zeggen of het eten goed is want ik hou niet van eten in die hotels :) dus je hebt niets aan mij !

Zitten inderdaad ook wel aardig wat kinderen

• Sus

hotel esplai is echt een heel mooi hotel prima onderhouden en erg schoon en vooral heel vriendelijk personeel…het eten is daar in die hotels allemaal niet zo maar dat komt vooral omdat het anders wordt klaar gemaakt, het is nooit zo lekker als thuis maar er zijn ook verschillende nederlandse restaurantjes waar voor niet al te veel geld best lekker kunt eten…..veel plzier….

• sonja stuart

Hallo ik ben sonja,en gaat voor de tweede keer naar het hotel santafe.Het hotel is heel mooi schoon en groot,en iedere dag woordt je kamer schoon gemaakt.Het eten is ook heel goed,keus genoeg wat groente en vlees en toetjes betreft, van alles wat en je kan op scheppen hoe veel je wilt.naast het hotel zit een disco en in de stad ook over de stad gesproken die is zo gezellig echt waar.Wij gaan in juni want dan is er feest de hele week dat is ieder jaar.En wat de nederlanders betreft ik heb verleden jaar twee stellen gezien meer niet,maar wat er in juli en augustus kom weet ik niet.Ik hoop dat je genoeg inf. heeft anders hoor ik het wel van je.

groetjes sonja en een fijne vacantie. doei doeiiiiiiiflorence schreef:

>

> wie kan me iets vertellen over hotel ESPLAI of over hotel

> SANTA FE , hoe het eten is of er veel nederlanders komen en

> of ut gezellie is ?

• sonja stuart

zie sonja voor informatie

• sonja stuart

zie informatie