2 Juli met Solmar naar Callela, wie ook?

• Eefje

Hey wij gaan 2 juli met Solmartours naar Callela!

Wie gaat er dan ook?

Enne wat zijn jullie ervaringen met Solmar? hebben ze reisleiding? En kun je bij hen een dagje barcelona e.d. boeken?

Nou ja, heb in ieder geval super veel zin… Spain Here We Come!

• me

Ik ben vanaf 6 juli in Callela. Was vorig jaar met Solmar,is op zich wel goed geregeld allemaal,ik werd alleen echt helemaal para in die klotebus maar daar zijn de meningen over verdeeld.Ik ga dit jaar in ieder geval lekker met het vliegtuig;)

• limburgse

Wij gaan altijd met Solmar en hebben nog nooit te klagen gehad over de reisleiding. In je appartement/hotel ligt bij de receptie een boek met excursies en die kun je bij de hostes boeken. Je kunt ook zelf met de trein naar Barcelona gaan.

Let wel effe op dat je uitstapt bij Plaza de Catalunyia dat is in het centrum bij de Ramblas. Waar je vanuit het treinstation (is ondergronds) weer boven komt daar moet je om terug te gaan ook weer vertrekken. Want die andere stations onder de grond zijn de metrostations.

Wandel eens de Ramblas af dan kom je bij de haven, waar je ook boottochten kunt maken.

Verder vertrekken er ook vanaf Plaza Catalunyia ook excursiebussen die een hele tocht door Barcelona maken: je koopt dan 1 ticket en je kunt onderweg overal uitstappen en daarna weer opstappen en na de volgende bezienswaardigheid reizen. Als je nog meer wilt weten lees ik het wel op dit forum.

Groetjes.

• mario

he limburgse mijn complimenten hier kunnen mensen iets mee beter als de onzinnige antwoorden die je hier ook tegen komt petje af .

ga zo door .ik ben trots op je .

groetjes uit het zonnige nijmegen

mario en jose calellafielen .

• Eefje

Hey, zo te horen klinkt het allemaal wel erg leuk! dat wordt nog veel geld sparen:P

Bedankt!!

• Pien

Hallo! Wij gaan ook 2 jullie naar Calella maar dan met de reisorganisatie' Do it'

Ben nog nooit in Calella geweest, en dit is ook mijn eerste vakantie zonder ouders!

Hoe oud zijn jullie?! Groetjes Pauline

• Nicole

Solmar is een goede reisorganisatie ! Geen verkeerd woord over ! Wordt vaak rondgegaan of je nog wat wil drinken !

groetjes

• Eefje

Hey Wij gaan dus ook voor de eerste keer naar Callela én zonder ouders, wij zijn 17& 18! Ben echt heel erg benieuwd.. kan me er niet zoveel van voorstellen, want met mijn ouders ging ik altijd camperen. Dit wordt dus weer sinds een errug lange tijd een hotel = lekker! Hoe oud zijn jullie dan?

Greetz evelien

• 6 meiden

heeeej

wij gaan 5 juli met zn zessen naar calella! we zijn 17 en 18, hebben er heel veel zin in en blijven 10 dagen! wij zijn ook erg benieuwd naar hoe t daar is…

doegg xxxxx

• Pien

2 x 17 en 1 x 16!

JONG HE!!!! hahaha

lijkt me wel leuk als er meer 17 jarige jongeren zijn.

wij slapen in hotel Mar Eden..

Kusjes Pien