Hotel Terramar

• Calella lover

Hallow,

Ik hoor hierzo heel veel mensen over heel veel verschillende hotels. Zelf ga ik naar Terramar (via Peterlanghout), heeft iemand hierzo ervaringen meej?

Zou er graag wat meer over willen weten.

En hoe is Calella in zijn algemeen?

Vast bedankt, groetjes

• Mirrie

Terramar is een goed hotel.Alleen let wel op dat je je balkon gesloten houd als je gaat slapen.Ik ben er bestolen terwijl ik sliep.Ik schijn niet de enige geweest te zijn.Goed opletten dus!Het eten is lopend buffet en de chocolade mousse is verukkelijk.Veel plezier.

• Calla lover

Dankje voor je reactie.

Op een ander forum, heb ik ook een aantal dingen gelezen over dit hotel en dat was niet erg positief. Daarom ben ik blij dat jij een positieve reactie geeft, dat stelt me een beetje gerust :)

Zou je me ook wat meer over het hotel in zijn algemeenheid kunnen vertellen, hoe is het zwembad, en het personeel?

En de ligging. Terramar staat goed aangeschreven qua ligging ten op zichte van het strand en het centrum. Ligt het ook dichtbij de verschillende uitgaansgelegenheden?

Dankje vast!

• Peggy

Ik ga op 5 mei naar Calella en ja toevallig in Hotel Terramar!

Als je hierover meer wil weten, mag je mij gerust mailen, ik ben 10 mei terug en dan zal ik je hierover meer kunnen laten weten hoe het hotel was!

groetjes

• leeveke

terramar ben ik vorig jaar geweest! het hotel is wel gezellig alleen de kamers kunnen beter en eten was eenzijdig. maar hotel ligt wel in de buurt van discotheken en strand

kus leeveke