wie weet dat help?

• heidie

hallo wij twee volwassenen en twee kinderen van 3 en 5 willen

naar calella in augustus met vliegtuig

wie weet waar je niet de volle prijs hoeft tebetalen voor de kinderen heb

zo een beetje gekeken maar bij sommigen moet je de zelfde prijs betalen

net zoveel als voor een volwassen wie help me wil naar hotel marblau

groetjes heidie

• diana

ik heb effe gekeken en bij sunweb vliegreizen krijgen kinderen 25% korting

• heidie

bedankt diana ik heg ook ff gekeken maar dat is appartement marblau. ik wil hotelmarblau weet jij dat misschien ook bij wie dat te boeken is

• ikkuuuhh

ja hotel mar blau is te boeken bij rekro reizen boeken wij ook elk jaar mee en perfecte keuze hotel mar blau voorla met 2 kinderen die hebben der vakantie van der leven ;)

• heidie

ik heb gekeken bij rekro daar krijg je maar 10%korting voor kinderen

ik zoek iets waar je meer korting krijg voor kinderen

aangezien dat je voor volwassenen die periode 17 augustus 593 betaald vind ik dat voor kinderen een hoop ze zijn pas 3 en 4

• mij

Bohhhhhhhhhhhhh

Kun je niet zelf in een boekje kijken???? Dan zoeken ze iets voor je op en dit is niet goed en dat is ook niet goed kijk dan gewoon zelf!

• kusjes

misschien moet je maar eens met de bus gaan

vroeger toen ik die leeftijd had (ongeveer 12 jaar geleden alweer) (nu ben ik 18)

moesten mijn ouders voor mijn zus en ik alleen de busreis te betalen en was het hotel gratis.

er gaan veel kinderen met de bus, en ik vond het ook leuk.

iniedergeval is calella wel heel erg leuk voor jong en oud!!!

en misschien heeft een vliegmaatschappij ook wel zo'n aanbieding.

ik denk dat je zelf het beste kan zoeken!!

de busreis kiezen wij altijd voor solmar tours!!!

nu ga ik met een vrienddin en mijn zus en we hebben er weer mega zin in!!!

zelfs in de bus reis!!!!

fijne vakantie!!!!!!!

………………………………………………………………………………………………………

• heidie

bedankt maar mijn ene zoontje kan niet tegen lang reizen van daar met het vliegtuig

maar misschien zijn er nog mensen die dat misschien wel weten ik kan namelijk niets vinden wie weet is er nog iemand die het wel weet

• Guus

Ik ga dus 10 juli naar Calella met het vliegtuig. Met Snoeyink reizen. Naar hotel Oasis |Park. In jullie geval met 2 kinderen hoef je voor de ene alleen de charter te betalen en voor de ander krijg je 10 % korting.De prijzen moet je nog wel verhogen met luchthavenbelasting. Natuurlijk slaap je dan wel met zijn allen op 1 kamer. Er zijn meer hotels in Calella die dit hebben. Men vliegt met een charter van Transavia. Hotel Corona bijv. voor 2wkn volw.704x2=1408+630+265+144=2447 euro.

Hier komt nog wel adm. kosten en moglijk reis en ann. verz. bij maar die moet/of mag je overal wel bij tellen.Hotel Oasis Park is 80 euro duurder. Sommige reisburo's hebben Snoeyink niet in hun pakket. Het ook nog tel. te regelen. Tevens in jullie geval is het een aanrader om ook op de site van rekro reizen te gaan kijken.

• twietie3

Bij Sunweb heb je speciale kinderkorting.

Zijn inderdaad app. Mar Blau, maar staan genoeg andere hotels in.

Groetjes Twietie