gaan er ook nog goedgeklede mensen?

• Mr.Baller

wij gaan naar calella en ik kreeg door dit forum een beetje het idee dat er nogal wat boeren en troglodieten gaan….gaan er ook nog goedgeklede mensen met een beetje stijl? (als je naar hardcore luistert, het graag over een ‘biertie’ hebt, je kleding bij cool cat haalt dan hoor je niet bij die goedgeklede mensen met stijl)

• my

Bah wat kun jij overdreven zijn wat boeit het in gods naam waar ik mijn kleding haal al haal je ze bij de wibra meh jong wat kun je triest zijn! Bah bah man ga ergens anders dom liggen doen! idioo t!!

• Maarten

W'sup Homeboy?!

Ben blij dat er eindelijk eens iemand is die wat over dit onderwerp zegt. Ik heb namelijk echt geen zin om tussen allemaal boeren te staan stampen. Ik wil wel wat meer style. En als ik dat prikbord zo lees ben ik bang dat niet te vinden. Hopelijk zijn er wel goedgekleede mensen en gaan de meeste mensen die wat op dit forum zeggen niet naar Calella als wij ook gaan.

Peace The Jew

PS Beste My, kijk dat bedoelen ik en Mr. Baller dus. Jij hebt gewoon geen style en vind dat vervelend en ga je ons afzeiken. Dat is gewoon niet eerlijk…Alleen omdat wij goedgekleed zijn en jij je kleren bij Cool Cat haalt

• Mr.Baller

Ga je frustraties over je slechte kledingsmaak eens even ergens anders uitleven, fuckface….het kan mij echt geen reet schelen waar jij je kleding koopt, cool cat was maar een voorbeeld omdat al die boeren daarheen gaan. ik wil gewoon weten of er nog mensen met stijl gaan, mag ik, @!#$? ik ben niet geintereseerd in jouw morele gezeik, dat doe je je maar op het Unicef forum.

• my

Jij meent nu dat ik mijn kleren bij cool cat koop dat is dus helemaal niet zo! En met die uitdrukken van boeren halen hun kleren bij cool cat vind ik ook zo iets! Ik snap best dat jullie style hebben maar ik vind dat je iedereen moet nemen zo als hij is wat hij ook aan heeft misschien hebben sommige mensen niet veel geld om kleren te kopen en net wel hun geld erbij leggen om naar Calella te gaan! Dat is wat ik er nu even zo gauw kwijt wilde! A juuuuuuuuuuuu

Groetjes van een meisje met style mahuahauahahah

• my

ow ja mr. Baller als je left hebt he zet je mail adres hier dan op voeg ik je toe kunnen we daar verder over style praten!!!!!!!

• calella2004

jeej jonge, ga ergens anders zielig lopen doen, als je bang bent dat je tussen de boeren terecht komt moet je een vakantie boeken naar antarctica, geloof me, daar zijn heeel weinig boeren!

• Mr.Baller

calella2004 schreef:

>

> jeej jonge, ga ergens anders zielig lopen doen, als je bang

> bent dat je tussen de boeren terecht komt moet je een

> vakantie boeken naar antarctica, geloof me, daar zijn heeel

> weinig boeren!

ja, of niet…..

• calella2004

Mr.Baller schreef:

>

> ja, of niet…..

mag ik deze nomineren voor de krachtigste reply aller tijden?

• Nicole

Kom op vertel dan even wat jullie style is ?

wat verstaan jullie onder goedgekleed ?