gaan er ook nog goedgeklede mensen?

• Limburgse

Ik ben ook al 2x in calella geweest en ben beslist geen boer, maar ik begrijp heel goed wat je wilt zeggen. Er zijn inderdaad groepen jongeren die daar de beest uithangen en niet iedereen heeft die stijl. Maar er zijn gelukkig genoeg leuke kroegen waar je heel goed kunt vertoeven zonder deze tegen te komen.

• Armani

Och ja,

Ik heb dat gedoe ook allemaal meegemaakt. Het is niet erg; als je wat ouder wordt en een aantal jaren gewerkt hebt gaat dat gebral er vanzelf wel af.

Er is nog hoop.

Al moet ik zeggen dat ik ook een hekel heb aan campingsmokings, maar dat terzijde…

Armani.

• Armani

By the way,

Ik kom ook uit Brabant, heb een jaar of 7 in Amsterdam gewoont en ook ik denk dat brallende bouwvakkers en boeren geen ambassadeur zijn voor Brabant.

Er woont namelijk ook een hoop intelligent en ontwikkeld volk, in deze tweede economische regio van Nederland….

Maar: als je naar Calella gaat, waar de Solmar bussen af en aan rijden, dan weet je wat je kunt verwachten. dus kom niet aan met gelul over Style als je voor een grijpstuiver op de eerste rang wil zitten. Want dat laatste is weer typisch Hollands.

Armani

• Malachai

Klopt helemaal, typisch Hollands! Dus hou dat Hollandse gezuer voortaan voor je. En wees er vooral trots op dat je in Brabant woont, want Brabant de gekste!!! En even voor de andere mensen uit Brabant wij hebben natuurlijk niet meteen per defenitie een hekel aan Brabanders, maar over het algemeen zijn jullie gewoon nerds en boeren. Dat kan je niet ontkennen…

Latahz Malachai

• me

Ik weet precies wat je bedoelt Mr.Baller.Ik denk dat het niet zo heel veel met kleding te maken heeft.Ik denk dat het “boer zijn”vooral te maken heeft met hoe je je gedraagt.Vorig jaar was het op ons vakantieadres echt te erg.Pissen van het balkon,bij elk meisje wat langs komt keihard fluiten…enz….enz

En dan heb ik het nog niet eens over de vechtpartijen……Ik hoop dat het in Callela meevalt……Mazzel!

• S. van Amerongen

Er gaat een groep mensen met absolute style, vanaf 3 juli, twee weken.

Hopelijk tot dan

• Ons

Zeker Provincie Utrecht!!! Daar wonen gestylde mensen!!

Kus Ons

• Kip zonder kop

ja ook in calella is brabant de gekste

• The Jew

Gelukkig, nog normale mensen

Jew

• Saskia

Heb je überhaupt stijl als je naar Calella gaat? :)