IS er nog wel iemand rond 15aug!?

• Z3uS

ey ik vroeg me af of er nog wel mensen zijn in augustus…ik ben in calella met een paar vrienden van 13 t/m 23 aug ofzo en kzie hier alleen maar mensen over eind juli praten :/ Zometeen komen wij daar aan en is het helemaal leeg ! weet iemand hier meer over?? of het nog een beetje gezellig is dan enz..

ltrz

• Z3uS

Btw zeg meteen ff waar je vandaan komt en in welk hotel of app je zit :)

wij komen uit amsterdam en zitten Balmes.

ty

lts

Z3uS schreef:

>

> ey ik vroeg me af of er nog wel mensen zijn in augustus…ik

> ben in calella met een paar vrienden van 13 t/m 23 aug ofzo

> en kzie hier alleen maar mensen over eind juli praten :/

> Zometeen komen wij daar aan en is het helemaal leeg ! weet

> iemand hier meer over?? of het nog een beetje gezellig is dan

> enz..

> ltrz

• diana

heyz

wij vertrekken 6 aug en blijven 10 dagen dus tot 16 aug. We zitten in hotel president en komen uit Maastricht en we zijn 2 meiden van 17 en 18 jaar!

Kus Diana

• Z3uS

:) ok wij zijn met z'n 10en waarvan 2 18jaar en de rest 17 :) en komen uit amsterdam.. pff niet echt veel reacties…khoop wel dat het nog beetje bevolkt is dan :S plz reply als je er ook bent rond die tijd of als je weet of het nog wel gezellig is enz..

• B

wij zijn er van 9 t/m 19 augustus 17 en 18…apeldoorn..en we zitte in hotel corona

• diana

hey Z3us

Zou je me je mail adres willen geven kunnen we alvast wat voorkletsen!

Groetjes Diana

• Jessica

mijn vriendje is er dan :)

• Z3uS

haha kwil het wel geven alleen kging net praten met 1 van me vrienden en die zeiden dat wij pas de 16e er naar toe gaan..:S lol dus wij komen pas de 17e aan

wordt steeds leuker ! :S ff nieuwe topic openen en vragen wie er tussen 16 en 26 aug is in calella! soz voor deze topic

• Iguana

Ik ga van 9 tot 19 augustus met m'n vriendin

We komen uit IJsselstein ( Utrecht )

Zitten in app. Express

Greetzzz

• natascha

ga 14aug-21aug….

kom uit Vaassen