12 juli l'espai

• WijzenuitOosten!!

Heej mensen,

vanaf 12 juli gaan wij met Solmar naar Calella. We zitten in hotel L'Esplai…..nog meer mensen die dan in dit hotel zitten?

ciao

• kuketjes

heeyyyyyyyyyy

wij gaan ook 12 juli naar calella maar wij zitten in appartement mar blau!!!!!!!!

hoe lang gaan jullie?

doei doei

• Sus

heey…heel veel plezier daar in Calella (hotel Esplai) ik ben vorrig jaar geweest is daar echt GEWELDIG…..Hans en Grietje en de Menfis zijn echte aanraders….Een keer in calella geweeste en je wil niets anders meer…..veel plezier xje…

• WijzenuitOosten!!

Uhm wij gaan helaas maar 10 dagen, maar het zullen we 10 topdagen worden….en nog meer tips voor leuke uitgaansgelegenheden in calella?!?

• Sus

uhmmm….naja wij gingen meestal eerst naar de kroeg en daarna naar een discotheek (meestal menfis)!!! Je kunt de entree voor de discotheek wel beter voor twaalf uur betalen dan ist meestal goedkoper..maar er is echt genoeg te beleven…en hotel Esplai is twee minuten lopen vant uitgaans leven uit dus das wel beterrr….Ik wil echt zo weerr trg zo'n geweldige vakantie heb ik gehad..gaan jullie met een jongere reis…??xx

• WijzenuitOosten!!

ja we gaan met solmar….12 jongens uit doetinchem en omstreken! en jullie?

ciao kus

• Sus

ik ben vorrig jaar geweest..!!!