Calalle 13-7 met Beachmasters

• Berend

Zijn hier nog meer mensen die 13-7 met Beachmasters naar Calella gaan? En zo ja waar zitten jullie dan? Gaan jullie zo'n kortingspas halen? Weet iemand of je daar veel aan hebt? En als jullie dan ook gaan… 1e avond kroegentocht he??

Greetzzzz

Berend

• me

als je uitga heb je gewoon een kortingspas nodig anders is het bijna niet te doen!!!

eigenlijk heb je twee kortingspasen nodig!!

want de een is niet geldig voor menfis en de anders is ergens anders weer niet geldig!!!!

je moet als je aankomt gewoon ff kijken welke discotheken je leuk vind enzo en dan zo snel mogenlijk zo'n kaart halen!!!

veel succes!!!

• Tommy

Ik was vorig jaar in blanes en daar had ik geen moer aan die kortingspas. Dat was wel met Gogo maar misschien is het met beachmasters anders. Je moet gewoon langs een propper gaan dan kom je ook wel gratis naar binnen.

Groeten

• me

haha jaaaahhh tommu maar dat geld gewoon voor de damens!!!!

(((((((( ikke dus))))))))))

of ben je homo!!!

neej grapje natuurlijk.

neej, je heb wel gelijk maar de proppers doen meestal voor twaalven iemand gratis naar binnen laten gaan!!

en tot drie uur zit ik dus echt in hans en grietje!!!

als je met je kortings pas bijvoorbeeld menfis inwil

kost de dj 5 euro ipv 10

kijk mooi meegenomen toch???

hoe meer je gaat feesten hoe meer je aan die kortings pas heb!!!

succes!!!

en misschien tot ziens!!!!!

en blanes is niet hetzelfde al calella

• Tommy

oke…ff voor de duidelijkheid: Ik ben dus geen gay!

Maarja dan weet ik dat ook weer. Ik ga ook naar Calella dit jaar dus ik zal het onthouden. Maar in Blanes voelde ik me wel een beetje genaaid met die kortingskaart duss…

• Tommy

Wij gingen trouwens in Blanes ook pas om een uur 0f 2/3 naar de discotheek en dan liepen we gewoon langs een (vrouwelijke) propper die ons vrijkaartjes gaf. Maarja dat zal wel verschillen per discotheek en plaats..

• alis

hoi,

wij gaan dus met gogo naar calella, en kun je dus ook zo'n kortingspas kopen. maar dat is dus niet handig zoals ik begrijp.

maar wij hadden ook al echt van veel kanten gehoord dat zo'n pas alleen maar geld verspilling is. omdat je zo'n pasje vergeet of kwijt raakt maar ook omdat je niet weet waar je heen gaat en telkens meerdere pasjes mee moet nemen.

maar wij zijn er ook de 13e, met 4 meiden dus misschien komen we elkaar nog tegen.

• man

als je je pasje vergeet ben je gewoon dom, moet je niet zeggen dat het verspilling is wat dan ben je gewoon dom