Duur?!

• Vakantieganger

Hey hallow,

Is het eigenlijk duur naar discotheken te gaan enz? Wij gaan niet met een jongerenreis maar je kan wel kortings kaarten enz halen, want anders gaat t snel met je geld?

En hoe ver en hoelang is t naar LLorette of Blanes met de taxi? of hoe kan je daar beter heen gaan?

• Patty

haaaj!!

Ik ben vorig jaar naar calella geweest, en ga dit jaar ook weer en als je echt elke avond uit wilt gaan en dan ook echt goed uit wilt gaan, dan kan je het beste een disco-paspoort kopen, die is dertig euro en dan kan je naar een hoop disco's en bars. Moet je maar eventjes informeren bij je touroperator.

En wat betreft het reizen naar Llorete of Blanes, je kan met de taxi. Maar met de trein kan je ook overal komen, voor een aangename prijs.en dit duurt niet lang.

Ik hoop dat je genoeg informatie hebt, en anders dan zeg je t maar. Ik ben hier regelmatig te vinden.

kuss patty

• Vakantieganger

Ja das dus een probleem wij hebben geen touroperator. We hebben geboekt bij rekro (daar was t lekker goedkoop) en hebben een busreis en een hotel geboekt maar meer ook niet?

Zijn er in calella niet van doie organisatore die zo iets regelen?

• Patty

Ooow jaa!

Dan kan je het dus ook anders doen.

Als je dan bij je hotel/apartement bent ofzo, moet je er even naar informeren, Bij ons; hotel president kwam er elke maandag en woensdag zo'n vrouw en die gaf allemaal informatie over calella en die had ook van die paspoorts. Dus moet je eventjes bij je verblijf informeren.