Drukte?

• Robert

Hallow daar,

Om te beginnen: een fantastische middag allemaal!

Samen met 4 vrienden ga ik naar Calella deze zomer. In de 3 zomers hiervoor zijn we respectievelijk in Salou, Malgrat en Lloret geweest.

Salou en Lloret zijn wat uitgaan betreft natuurlijk het meest populair. Toch vond ik Malgrat een stuk leuker door het kleinschalige. Er zijn maar 2 grotere discotheken daar, en daar ging dan ook zowat iedereen naartoe. Eerst wat hangen in een andere dancing of bar, en daarna het echte werk :)

Calella lijkt me ook zoiets als Malgrat, heb ik daar een beetje gelijk in of niet?

De feestelijke groeten,

Robert.

• Patty

Ja daar heb je wel een btje gelijk in ja. Er zijn een hoop cafeetjes en kroegen enzovoort maar er zijn maar 3/4 grote discotheken.

• Robert

Okeej, mooi :)

Ik krijg er steeds meer zin in!

• Oscar

Mijn ervaring is, dat Calella een stuk drukker is dan Malgrat en minder druk dan Lloret. Qua locatie(strand, uitzicht, centrum…)vind ik Calella mooier dan Malgrat en Lloret.

Overigens krijg ook ik er steeds meer zin in. :)

• Patty

Ja, Calella is inderdaad wel iets drukker en iets groter dan Malgrat.

Maar omdat er niet zo veel disco's zijn is het heel erg gezellig, omdat je elkaar erg vaak tegen kan komen.

Krijg er ook onwijs zin in, moet helaas nog even wachten

• sus

Calella is gewoon perfect en indd iets groter en drukker dan Malgrat..ik ben er vorrig jaar geweest en heb de vakantie van mn leven gehad..iedereen die gaat heeeel veel plezier….