hoeveel heb je ongeveer nodig voor 10 dagen calella!? rond 500? is wel ff handig om te weten.
haaay ik denk dat je zeker rond 500 Euro moet meen nemen…ik ben vorrig jaar in Callela geweest (het was echt GEWELDIG) ik heb tussen 400 en 500 euro opgemaakt…maar ut ligt er ook aan of je eten in je hotel hebt en of je elke dag uitgaat…(wij gingen wel elke avond uit en hadden eten int hotel maar zijn ook vaak uit geweest eten)…..veel plezier…
Ja, als je eten hebt in het hotel ben je natuurlijk wel minder geld kwijt.
Voor uit te gaan is er trouwens een heel goedkoop disco-paspoort, die is volgens mij voor een hele maand geldig en dan kan je in 5/6 discotheken en kroegen disco's. Dat is dan gratis. Voor dat disco-paspoort moet je volgens mij wel dertig euro betalen, moet je maar eventjes informeren bij het hotel/apartement waar je verblijft. Maar die 30 euro heb je zo weer terug verdient als je elke avond van plan bent uit te gaan.
wij vroegen ons ook al af wat we mee zouden moeten nemen.
We hebben volpension in het hotel, maar we zijn geen typetjes die
tot 's middags in bed blijven hangen. we willen ook dingen doen zoals
bezoekje Barcelona enzo (met de trein).
verder zijn we niet echt van die grote drinkers (een paar glaasjes wij), maar wel
van plan om elke avond uit te gaan….
tja hoeveel moet je dan meenemen? we dachten zelf ook aan ongeveer 400/500
euro.
Ik denk dat dat wel een goede schatting is ja. In voorgaande jaren (in andere kustplaatsen) zijn we overdag ook allerlei dingen gaan doen, zoals naar Waterworld in Lloret. Dat was wel prijzig kan ik me herinneren, maar wel een aanrader
Ik ga uit van zo'n 25 euro overdag, en met uitgaan haal je de 30 ook makkelijk.
Dus stel je gaat 10 dagen, waarvan je er 8 uitgaat. Daz zo'n (10 x 25) + (8 x 30) = 490 euro.
Vergeet ook niet om een bepaald gedeelte cash bij je te hebben bij aankomst. Vaak willen hotels een borg bedrag hebben voor de kamer. Tenminste..bij ons vroegen ze daarom haha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?