Hallo Calellagangers.
Op 6 juli zal ik in Calella aankomen. Ik ben 29 jaar oud. Heb me voorgenomen om overdag op het strand en bij het zwembad te liggen lezen-en af en toe het water in-en ‘s avonds uit te gaan. Hoewel ik er absoluut geen problemen mee heb aanwezig te zijn in een discotheek of café waar de muziek mij niet aanspreekt en waar geen leeftijdsgenoten komen(ik ga met mensen van allerlei leeftijdsgroepen om), vind ik het toch prettig als ik tijdens mijn vakantie af en toe een etablissement zou kunnen bezoeken dat zich richt op het iets oudere en iets minder luidruchtige(hetgeen niet altijd samen hoeft te gaan)publiek. In 1993 ben ik eerder in Calella geweest, maar toen wilde ik vooral naar massadiscotheken als Menfis en Turisme 35(andere grote disco’s moesten toen nog poten worden gezet). Dat het in de grote disco's in Calella bruisend is, neem ik voor kennisneming aan. Maar ik zoek iets om op adem te komen, een gesprek te voeren, te flirten, eventueel te dansen. Wie kan mij voorlichten over het uitgaansleven van Calella buiten de megadisco's en ‘Hollandse barren’? Bij voorbaat hartelijk dank.