Uitgaan in Calella voor 'oudere jongeren'

• Oscar

Hallo Calellagangers.

Op 6 juli zal ik in Calella aankomen. Ik ben 29 jaar oud. Heb me voorgenomen om overdag op het strand en bij het zwembad te liggen lezen-en af en toe het water in-en ‘s avonds uit te gaan. Hoewel ik er absoluut geen problemen mee heb aanwezig te zijn in een discotheek of café waar de muziek mij niet aanspreekt en waar geen leeftijdsgenoten komen(ik ga met mensen van allerlei leeftijdsgroepen om), vind ik het toch prettig als ik tijdens mijn vakantie af en toe een etablissement zou kunnen bezoeken dat zich richt op het iets oudere en iets minder luidruchtige(hetgeen niet altijd samen hoeft te gaan)publiek. In 1993 ben ik eerder in Calella geweest, maar toen wilde ik vooral naar massadiscotheken als Menfis en Turisme 35(andere grote disco’s moesten toen nog poten worden gezet). Dat het in de grote disco's in Calella bruisend is, neem ik voor kennisneming aan. Maar ik zoek iets om op adem te komen, een gesprek te voeren, te flirten, eventueel te dansen. Wie kan mij voorlichten over het uitgaansleven van Calella buiten de megadisco's en ‘Hollandse barren’? Bij voorbaat hartelijk dank.

• limburgse

Gran Cafe in Calella was erg leuk vond ik. Ligt bijna naast hotel mar Blau.

Aan de overkant ligt ook een golfbaan"en een kegelbaan. Dan vind je het misschien.Wij zaten daar elke avond. Kwam de wat oudere jeugd.

• lijpo

eeey,

ff vraagje, van 16-26aug. zijn er dan mensen?

:S

• Oscar

Er zijn-als het goed is-vast wel mensen tussen 16 en 26 augustus. Ik ga echter van 5 tot 14 juli.

• Patty

Ik ben vorig jaar in calella geweest, al ben ik dan wel wat jaartjes jonger…:P

Ik heb hier wel een gids liggen met een hoop uitgaansgelegenheden in Calella.

Zo heb ik hier onder andere de bar BAR TOP. Dit is een Hollands cafe, waar hollandse muzikek word gedraaid en ook erg veel bier te vinden is,,,;-).

Ook heb ik hier La Sala. Deze is te vinden vlakbij Hotel President. De beste plek voor 25 jaar en ouder! Koffiebar, terrassen en elke nacht live muziek. een fantastische atmosfeer, goede bediening en de beste muziek allertijden.

Champions, bar musical heb ik ook gevonden en dat is eigenlijk gewoon een bar.

Wel moet ik er bij zeggen dat deze gids uit 1999-2000 komt.

Dus ik weet niet of alles nog zo is.

maar La Sala is in ieder geval nog zo, vorig jaar ben ik er namelijk langs geweest en het zag er erg leuk uit.

• limburgse

Klopt La sala ik kwam effe niet op de naam, ligt maar een paar meter bij Gran Cafe vandaan. Is inderdaad erg leuk.

• Oscar

Hartelijk dank Patty en limburgse voor jullie suggesties. :)

Gaan jullie dit jaar weer naar Calella?

• limburgse

Nee ik ben net terug uit Tenerife en ga in oktober nog naar Benidorm.

• Patty

Ik ga dit jaar ook weeer naar Calella!! Heb er echt onwijze zin in, effe lekker uitrusten van t afgelopen jaartje….:-). En natuurlijk flink feesten.

• Oscar

In welke periode ga je, Patty? :)