geld

• tony

eje hoeveel geld moet je ongeveer meenemen als je 8 dagen in calella verblijft???

Weet iemand ook de prijzen van bijv bier en drank enz.???

• hmzzz

ja

8 dagen ongeveer 500 is wel beetje genoeg met eten heb je dat

enne no spang biertje is niet zo duur

in krogie ongeveer 1,50

en in disco ongeveer 2.50 ofzo

• CalellaGirls

Op de volgende bladzijde staat een hele lijst met reacties op dit onderwerp.

Wij zaten namelijk ook met die vraag.

Misschien dat het dan wat duidelijker wordt.

Wij zaten i.i.g. te denken aan 500 euro.

• calella2004

Wij gaan 17 dagen, en als 't geld op is ga ik pinnen :) Ik verwacht zo rond de 500 á 600 euro uit te komen, maar ik zie 't wel !

• me

17 dagen en dan 500 a 600 euro?Beetje weinig denk,k zou gewoon rekenen op 50 euro per dag…..

• calella2004

mjah twee jaar geleden in blanes ben ik ook rond de 600 euro uitgekomen, was ook 17 dagen. We gaan dit jaar wel met een groep die meer en duurder uitgaat.. hmm misschien wordt ‘t dan toch wel stukkie duurder.. ochja ik zie ’t wel

• ik

ik reken ongeveer 600 eurie, voor 8 dagen… dus ongeveer 75 eurie per dag… maar ik zit appartement dus moet ok nog un bietje eten kopen…

doeiii

• de mannen

Wij gaan 15 dagen en zitten in appartement dus dacht 100 euro per dag ofzo dus 1500 euries moet lukken denk maarja moeten er ook van eten he enzo

• calella2004

ik zou dus echt geen 3300 oude hollands guldentjes uitgeven op een vakantie he :D

eten overdag kun je voor een euro of vijftien meestal wel, uitgaan nog ens 25-35 euro zoiets.. Zeg max. 50 euro per dag, dat moet ECHT wel te doen zijn (voor mij tenminste dan..)

• ik

eten… 20 per dag denk ik… want moet ok heel de tijd drinke enzo he en chips etc… en dan 30 uitgaan+ de entree nog he… dus ken denk ik beter 75 zoiets reken doek denk ik ok

laterzz