info hotel Miami

• spanjegangers

Hoi,

Wij zijn 2 meiden van 16 en 19 jaar. Wij gaan 23 juli naar hotel Miami. Nu horen wij van allerlei verhalen over het hotel en over de afstanden van het hotel tot het strand/uitgaansmogelijkheden. Zou iemand ons hier iets over kunnen vertellen. Alvast bedankt.

Groetjes 2 leuke meiden

• Patty

Haaaj meiden,

ik ben vorig jaar in Calella geweest en ben langs Miami geweest. Het is idd zo dat het niet erg dicht bij alles ligt, maar zo onwijs ver weg nou ook weer niet.

kus.! patty

• Robert

Hi,

Wij (groeps jongens van een jaar of 19) komen op 20 juli aan en blijven dan nog 9 dagen. Misschien komen we jullie nog tegen dus :)

Ik ben zelf ook wel benieuwd naar het antwoord op jullie vraag, omdat we zelf gewoon een willekeurig hotel hebben geprikt waarvan het plaatje er leuk uitzag.

Grtz,

Robert

• CalellaGirls

Wij zitten ook in hotel Miami (19 juli).

wij zijn er ook nog nooit geweest, maar hebben op dit forum alleen

nog maar goede verhalen gehoord.

En ach, die afstand, wat maakt dat uit! Kunnen we gelijk de vakantiekilootjes

eraf lopen!

Misschien tot in Calella!

• brabanders

hey meiden,

zie dat jullie ook de 19e juli vertrekken om lekker te gaan feesteh n calella! wij gaan ook de 19e met zijn 4ren! gaan jullie met bus of vliegtuig?

maybe tot in calella, mazzellllzzzz

• CalellaGirls

Wij gaan met de bus (Solmar)

Al een beetje zin er in?

Wij wel hoor!

Misschien tot in Calella.

• brabanders

heyhey,

hebben de kei veel zin in!

nu eerst dat ek goed beleven en dan snel aftellen naar Calella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Wij gaan ook met bus al weet ik de reisorganisatie niet. maat van mij heeft geboekt.

wie weet tot in calella…………..

toedeloeoeoeoeoe,

de brabander

• Robert

Hahah, top! Wij gaan ook de 19e, met de bus, met Solmar, naar hotel Miami :)

Dalijk zitten we nog in dezelfde bus ook…

Grxxtz,

Robert

• ????????

zo is dat

• CalellaGirls

De kans is groot dat we bij elkaar in de bus zitten, Robert.

Waar moet je opstappen? Wij waarschijnlijk in Breda.

En brabanders, als jij met Solmar gaat, is de kans helemaal groot dat

we bij elkaar in de bus zitten. Wij zijn namelijk een Brabander en een Zeeuw.