9 juli

• san & san

gezellig gezellig!! Wij komen uit Limburg, kinne ver nog limburgs kalle doa ;-)

zeeeeer fijn!

groetjes

dikke poen ;-)

• calella2004

aah zeker leuk! Altijd toch weer leuk als je limburgers treft in ‘t buitenland! Jullie zijn ’r al een tijdje als wij aankomen, kunnen jullie ons misschien beetje rondleiden :)

welke omgeving komen jullie ergens vandaan? Wij uit het gebied Gulpen-Vaals-Valkenburg zo'n beetje

• eindhovuhh

wij gaan met z`n 3en en blijven 10dgn daar 2 van ons zijn 19 en een is er 17 waar komen jullie van daan

• san & san

Wij komen uit omgeving roermond. Ik studeer in sittard, andere san in roermond. Wordt zeker een rondleiding!! Wat doen jullie voor opl.? Met hoeveel komen jullie??

• Sanne

Waar ligt dat, Oldenzaal?

Wij in Maastricht!!

• Sanne

In welk hotel zitten jullie dan? Wij gaan de 25e alweer naar huis. Gaan van 9 juli t/m 25 juli lekker 17 daagjes! Wij komen ook uit het zuiden!!! Stappen jullie ook in Maastricht dus op!?

• Sanne

Sorry, ik had niet verder gelezen, foutje!!

Misschien zien we jullie dan daar nog wel!

Dieke poen

• calella2004

Wij zitten op de camping Caballo de Mar ofzoiets geloof ik! Lekker kamperen (heel leuk, afgezien van 's morgens om 9 uur wakker worden van de hitte..) :D

Twee van ons studeren op de TU van delft en eindhoven, en de andere twee (waaronder ik) aan de hogeschool zuyd in Heerlen

rondleiding zou leuk zijn, weten we meteen waar 't gezellig is :)

• Sanne

Wij zitten in hotel Marina Beach. Twee jaar geleden samen gekampeerd en niet zo goed bevallen dus nu lekker hotelletje. Die rondleiding houd je tegoed hoor!

groetjesssss

• heinz

oldenzaal ligt vlakbij enschede

Tukker terror!