CALELLA 6-14 juli

• Rianne

eej luitjes…:D

wij (een groep van 4 meiden, 2 van 18 en 2 van 17) gaan op 6 juli met het vliegtuig naar CALELLA:D:D we zitten in het appartement Balmes…

zijn er nog meer mensen die dan gaan…in hetzelfde appartement zitten of ergens anders?? Of ons iets kunnen vertellen over het appartement of Calella zelf??

daag

kuzz 4 meiden uit gelderland:D:D

• Patty

Heeej meiden,

ik ga niet in dezelfde periode, maar kan jullie wel wat over calella vertellen.

Calella is echt een geweldig stadje. Het uitgaansgebied is niet gewelidg groot maar wel onwijs gezellig. je hebt er echt voor ieder wat wils. Je hebt barretjes, kroegen en discotheken. Dus genoeg keus:). Het dorpje zelf is erg gezellig met allemaal kleine straatjes. Je hebt er erg veel souvenirwinkeltjes, waar je echt van alles kan kopen voor een lage prijs. Ook heb je ( tegenover hotel President) een heel goedkoop supermarktje. Ik zat vorig jaar in President en als we dan wat te drinken wilden, haalden we het gewoon bij t supermarktje. Stukken goedkoper en goed voor het budget:P. Ook heb je een trein. Deze is heel goedkoop, voor 5 euro heb je al een retourtje naar barcelona. In NL is dat stukken duurder.

Nou ik hoop dat je zo een beetje genoeg te weten bent gekomen, en anders kan je het altijd nog vragen.

Veel plezier in Calella en als je terug bent alles vertellen he,.:P.

Kusjes.! Patty

• Tom

jaja… wij zitten dus ook in Balmes in de periode van 3 - 18 juli… 7 jongens van 19 en 1 meid

• Rianne

eej

bedankt voor je info:D:D

we zullen ff laten weten hoe t was:D

daag

kuzz 4 meiden

• Rianne

eej tom

leuk dat jullie dr dan owk zijn:D:D

hebben jullie nog shirtjes ofsow waaraan we jullie kunnen herkennen:)???

dan zien we jullie dan wel!!!

kusjes ons

• Tom

nou sommigen van ons kun je herkennen aan een powerpuff girl t-shirt en een cowboyhoed… (als we die weer meenemen dan, want daar hebben we vorig jaar Malgrat mee onveilig gemaakt)

• rianne

haha…echt waar???super! hopen dat we jullie tegenkomen dan..:p

kuzz

• Rene

Hallo daar ;)

Wij gaan ook van 6 t/m 14 jullie naar Calella, 6 jongens verspreid over de leeftijd 18 t/m 20.

We zitten alleen niet in het zelfde appartement maar misschien kennne we in een discotheek xtje afspreken lijkt me wel gezellig om daar ook beetje nederlanders tegen te komen.

Kusje van Rene

• Rene

Hallo daar

Wij gaan ook van 6 t/m 14 jullie naar Calella, 6 jongens verspreid over de leeftijd 18 t/m 20.

We zitten alleen niet in het zelfde appartement maar misschien kennne we in een discotheek xtje afspreken lijkt me wel gezellig om daar ook beetje nederlanders tegen te komen.

Kusje van Rene

• Rianne

haaj

lijkt ons owk wel grappig:D

weten jullie ergens waar ofzo….of owk nog nooit daar geweest???

xxx ons