6 Juli tot 8 dagen later :)

• Rene

Dames Dames Dames,

Ik zou graag even van jullie vernemen wie er ook rond deze tijd naar Calella gaan want dat lijkt me wel een gezellige boel worden dan :).

Wij komen daar met ze 6e ff feesjes bouwen en eigelijk zouden we die groep best wel uit willen breidde zodat het nog gezelliger wordt :).

We zijn 18, 19 en 20 jaar.

En we verblijven in het appartemente complex Toyca

Laten jullie ff weten als jullie daar in de buurt zitten dan kunnen we misschien is ff wat leuks gaan doen.

Kusjes van ons

• Kim

Hey hey dat is toevallig Rene wij gaan ook op die datum er heen mischien zien we jullie daar wel en wij zijn ook met ze 6e:P Kuziess Kim

• Rene

Heej Kim,

Welk appartement zitten jullie?

En ben je er al vaker geweest of niet?

Lijkt me wel gezellig om wat te gaan doen daar, Kus

• Sanne

Hey Rene,

Wij (twee dames van 19 en 20 jaar) gaan 9 juli en dan blijven we 17 dagen dus dan zijn we tegelijketijd daar. Wij zitten in Marina Beach..

Groetjes s & s

• Rene

Zolang ;)

Dat jullie het volhouden zeg….

Maar wordt wel gezellig toch? zijn jullie er al vaker geweest of is het ook voor jullie de eerste x?

We moeten daar maar wat gezelligs gaan doen toch :)

Tot dan KusSanne schreef:

>

> Hey Rene,

> Wij (twee dames van 19 en 20 jaar) gaan 9 juli en dan blijven

> we 17 dagen dus dan zijn we tegelijketijd daar. Wij zitten in

> Marina Beach..

>

> Groetjes s & s

• Sanne

het is voor ons ook de eerste keer daar.

ben erg benieuwd. ja we wilden eigenlijk 2 weken maar we konden kiezen uit 8 dagen of 17 dagen, dan maar 17 dagen!

8 dagen is echt te kort. hebben we ervaring mee.

kus s & s

• Rene

Ja misschien is dat wel te kort maar ik ga 3x op vakantie en anders gaat 't iets te veel euries kosten als ik 17 dagen zou gaan :(

Maarre heb je iets van msn ofzo? dan kenne we misschien x in calella ergens afspreke

• Sanne

jo, voeg maar toe sannelouisse@hotmail.com

• met zn 3en

Hey hallo

Wij (3 meiden van 18) gaan ook van 6 tot 13 juli naar callela. Wij zitten alleen in hoten continental. Heb er echt zin in. Zijn jullie er al vaker geweest?

Groetjes ons

• martijn

ik spreek wel even in de plaats van rene:) (sorry rene) HeJ nee we zijn er nog nooit er geweest maar lijkt ons we super cool. See You Soon MArtijn