Dj's

• martijn

Hallo daar ben ik weer met weer een vraag voor de kijkers thuis mischien weet jij er wel antwoord op: Ik wil graag wete of er een beetje bekende dj;s draaie zoals Dana Luna enz in de periode van (6juli t/m14) bv in de menfis& avenue of waar dan ook .Ook wil ik wete of er schuimparty's zijn rond die periode Graag hoor ik U reactie adiosss Martijnos Dos sanTos

• Patty

Haaaj Martijn,

Vorig jaar was ik er ook in die periode.

Toen was Lady Dana er, Mental Theo draaide ook ergens. En er waren nog meer andere dj's.

Qua schuimparty's, Ja die zijn er zeker wel!. In de menfis en de turism is er volgne smij 1 geweest en in de western.

Kuss..!!Patty

• Japie

Schuimparty's zijn er ieder jaar, zeker in de Western Saloon. Vaak is er geen zak aan wat ik heb horen vertellen. Ben er zelf nooit geweest.

Er zijn overal wel DJ's die komen optreden, zoals Dana in de Menfis. Het staat altijd al daaagen van te voren aangeplakt wie er wanneer komt.

Ik zou de Menfis maar negeren, dure tent en er is vind ik geen ruk aan.

Avenue is veel gezelliger.

• TWENTE CREW

charly,dana en gielen zijn er zowiezo

• Evil attractions

Ik was er 2 jaar terug en toen waren er (net als vorig jaar blijkbaar) ook veel bekende dj`s met hardhouse party`s en veel schuimparty`s en als je dat niks aan vind, ja dan is Menfis niks aan. Maar t is d`r echt wreed en er komen zeker weer bekende dj`s en schuimparty`s!!