Paar Vraagjes...

• Sandy

Heey Mensen!! Ook wij gaan deze zomer met zijn 3'tjes naar Callela :D… Ik had een paar vraagjes…

Weet iemand hoe oud je moet zijn voor de discotheken?

En wat is de entree van die disco's zonder een entreepas??

Alvast Thnks… Doeg… Sandy

• Robert

Wat ze voor minimumleeftijd hanteren zou ik niet weten, maar ik ga sinds m'n 16e naar Spanje en heb nog nooit meegemaakt dat ze bij de entree naar je paspoort/id vragen of wat dan ook.

De entreeprijs zal per discotheek verschillend zijn. Meestal loop je tegen genoeg proppers aan die je een aanbieding doen waarmee je voor minder naar binnen kunt. Soms kun je zelfs onderhandelen met degene die aan de kassa zit :)

• Sandy

Aha..! Alvast bedankt :) Weet je ook niet hoeveel ong. de discotheken zullen kosten? Want wij willen maar een paar keer uitgaan maar als wij dan eventueel goedkoper uit zijn met die entreekaart dan pakken we die natuurlijk maar dan moeten we wel weten hoe duur de entree ongeveer is :P

Alvast bedankt, Sandy

• Robert

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het zijn gewoon normale prijzen volgens mij. Tussen de 5 en 10 euro zou ik op rekenen.

Of zo'n discopas de moeite waard is, is altijd moeilijk te zeggen. Persoonlijk doe ik het niet, ook al ga ik vrijwel iedere avond. Als je eenmaal zo'n ding hebt wordt het een soort verplichtig, en van verplichtingen hou ik niet op vakantie :)

• Evil attractions

Ik was 2 jaar geleden in Calellia, ze hebben 3 mooie discotheken met goede muziek en mooie vrouwtjes maar dat zal jullie minder interesseren denk ik :)

Ik had toen was zo`n pas voor 35 euro geloof ik, kon je overal onbeperkt gratis naar binnen en gratis drank enzo. De toegang varieerd inderdaad tussen de 5 en 10 euro. Ik neem aan dat je zeker om de dag uitgaat, dus als je een week gaat, spant t er een beetje om of je het moet doen, ga je langer dan een week…… zeker doen!

• Alicia

Hola hola, auteur van Evil attractions, vraagje: dat pasje van 35 € voor de discoteken, waar kun je dit kopen? Zeg eens de naam van de Disco's. Wat bedoel je met overal?

• susan

Hallo meiden…..ik ben vorrig jaar in Calella geweest ent is daar echt een paradijs…..groote disctheken zijn de Manfis (mijn fovoriet), Toerisme 35 en de Avenue….zo'n kortings pasje kun je meestal bij je resleiding krijgen…..heeel veel plezier…..maar dat zal wel lukken denk ik….xxx

• Evil attractions

die pas kun je bij de reisleiding kopen. De discotheken waar je met zo`n pas naar binnenkunt zijn: turisme 35, avenue discotheca, western saloon, the tunnel en La salsa (die laatste staat wel in het paspoort maar ik werdt altijd geweigert omdat het eigenlijk voor oudere mensen is van 24 of zo en ik was 17)

Bij allemaal een gratis welkoms drankje

• Angele

daag mensen,

ik ben vorig jaar in calella geweest, en de prijs varieren heel erg vond ik bij de discotheken. Ik ben om de avond geweest en achteraf viel het me best mee. Ik heb alleen op een gegeven moment volgens mij 7euro voor een pils betaalt haha!

Zo'n pas lijkt me dan wel stukken handiger…