Terrasjes?

• Patriek

Hey, ik ben vorig jaar in estartit geweest en dat vond ik wel erg relaxed daar, lekker op het teras van de velen kroegen zitten. Aangezien ik nog lastminute ga zit ik nog te twijfelen tussen calella en estartit. Help effe kiezen!

• wij

als je al in estartit ben geweest moet je nu naar calella gaan

weer iets anders :)

• Patriek

daar zit wat in.

alleen daar weet ik wel wat ik tref en in calella niet, maar volgens mij is dat ook niet misselijk aan alle posts te zien

• Evil attractions

Ik ben 2 jaar geleden in Calellia geweest, dit jaar weer want het was een vakantie om nooit te vergeten!

• Berend

Ik ben afgelopen jaar naar Estartit geweest en ik weet zeker dat ik daar nooit meer terug kom. Estartit is mij wat te kleinschalig! Ik ben nog niet naar Calella geweest, maar wel in Blanes en dat schijnt ongeveer vergelijkbaar te zijn. In blanes heb echt een topvakantie gehad! Veel leukere discotheken en kroegen dan Estartit. Ik kan je alleen maar aanraden om naar Calella te gaan.

• Japie

Ik sluit me aan bij de vorigen.

• Patriek

ok dan, calella heeft gewonnen. Waarschijnlijk 17 dagen vanaf 2 juli. Bedankt voor de reacties? Zijn er nog mensen die in deze periode in marina beach zitten?

• Evelien

Hey wij zitten in Haromar, wij vertrekken ook 2 juli en gaan ook 17 dagen. Komen jullie dan vast wel tegen… met welke organisatie ga je?

Greetz Evelien

• Patriek

met x-travel

als we daar dan op 4 juli zijn lekker naar Nederland in de finale kijken.

We gaan door!!

• Evil attractions

haha dat zit er niet in zie ik al wel