Appartement Codina?!

• party animal

Weet iemand of appartement codina een beetje in het uitgaanscentrum ligt?!?!

Ik heb het idee dat we helemaal afgelegen liggen!! We gaan met 6 boyz feesten in calella, maar k hoor niemand over codina!! :-(

Ik denk da we de enige zijn!!

MZZLS

• 6 girls

neej wij zitten daar ook!! ik zou alleen ook echt nie weten waar t ergens in calella ligt… hopelijk een beetje lekker mja dat merken we vanzelf wel he :) wanneer gaan jullie? wij vertrekken maandag! kusss

• linksback:p

eeeehj, ik heb vorig jaar in app. Codina gezeten.. enne het valt wel mee.. Tis wel een eindje lopen naar het centrum zelf waar de winkeltjes enzo staan.. Maar bij de dicotheken ben je redelijk snel..niet echt super ver lopen. Codina ligt aan de rand van Calella, aan de snelweg. Daar is zo'n bocht als je daardoor rijdt, rijd je dus Calella uit. Ook bij het strand ben je zo. Alhoewel je dan niet in het drukste gedeelte ligt, want das in het midden waar de hotels allemaal staan. Tis dus wel echt aan de rand van Calella.

Verder wil ik wel ff zeggen dat wij hadden geluk gehad, wij hadden echt een mooie kamer met veel luxe, omdat wij de kamer hadden van mensen die daar woonden. andere mensen hebben minder geluk en komen dus in een bouwval terecht. Oow ja, de liften sporen niet helemaal. Maar uhh veel plezier in Calella, echt super leuk is het daar. Ik ga dit jaar naar Salou:S

Maar ga niet eten bij Jan patat of Piet patat hoe die ook moge heten want voor je het weet loop je voedselvergiftiging op:S

groetjes