busreis

• Rob

heyhey,

ik had even een vraagje. ik zit er met een vriend van mij aan te denken richting calella te gaan. Maar nu vroegen we ons af of dat een beetje te doen is met de bus? of gaat dat een complete marteling worden? hoor het graag van jullie!

groetjes Rob.

• CalellaGirls

Complete marteling…hmmm valt wel mee.

Ik ben vorig jaar naar Spanje geweest met de bus en ik vond het eigenlijk

helemaal niet zo erg. Alleen de nacht was verschikkelijk omdat de airco aanstond

en het dus ijskoud was in de bus. Tja met het vliegtuig zal allemaal wel veel beter

zijn, maar voor 100 euro minder zit ik net zo lief in de bus.

• Robert

Sjah, ik weet het niet. Het is zeker lang, maar in de bus zitten beschouw ik ook al als vakantie. 't is meestal wel gezellig namelijk.

Vliegtuig: eerst naar Amsterdam met je spullen, dan in die vertrekhal wachten, in Spanje op je spullen wachten, dan nog een stukje met de bus…

Bus: spullen in de bus, bij het hotel weer eruit.CalellaGirls schreef:

n de bus.

• Berend

Naja ik zie het toch echt als een marteling, vooral de terugreis. De heenreis gaat nog wel omdat je er dan nogal zin in hebt, maar de terugreis is zoals jij zegt een complete marteling. Er zijn reisbureaus die aanbiedingen hebben dat je met de bus heengaat en met het vliegtuig terug, voor een klein bedragje extra. Maar als ik jou was zal ik lekker heen en terug gaan vliegen! Het kost dan wel 100 euro, maar een uur of 22 in de bus zitten is ook geen feest. Vliegend doe je er een uur of 5 over inclusief wachttijden.

• CalellaGirls

Ik vond de terugreis juist beter dan de heenreis.

De terugreis vertrek je meestal rond de avond, je gaat dus de nacht in.

Ik ben meestal zo gebroken dat ik de hele terugreis lig te slapen.

De heenreis niet, dan heb ik er zo'n zin in dat ik vol met energie zit!

• calella freaks!!

idd!!!!!

je moet het zo bekijken!!!!

100 euro is toch best veel kan je beter leuk truitje voor kopen of wat ruimer gaan feesten!!!

als je met het vliegtuig gaat vertrek je later (dus je gaat later op vakantie)

als je mazzel heb heb je een hele leuke bus met gezellige mensen!!!

lekker nieuwe mensen ontmoeten kan ook zeker geen kwaat!!!

later op de avond lekker filmpe kijken!!!!

vaak stopjes tussen door!!!!

en ook echt pas 's avonds gaan slapen (en niet eerder anders is de avond idd erg lang) je kan ook een slaappil innemen zeker te weten dat je dan lekker slaap haahah.

s ochtends wordt er een spaans muziekje opgezet en kom je aan in spanje!!!

nou dan wordt het pas echt leuk om met de bus te reizen je ziet dan allemaal leuke spaanse hotels etc etc!!!!

je breng de mensen weg naar hun hotels (misschien wordt jij als eerst weggebracht dan wordt je ook als eerst weer opgehaald na je vakantie!!!

op de terug reis wordt eind van de middag al opgehaald!!

maar als je een beetje flink heb gefeest ben je zo kapot dat slapen ook geen probleem moet zijn!!!

maar iniedergeval als je met de bus gaat heb ik nog een tip!!!!!!

doe een lange broek aan !!! neem je badhanddoek mee (voor de nacht) een kussen is ook niet verkeerd!! (geen opblaas bus kussentje dat helpt helmaal niets)

ooh vergeet sokken niet anders krijg je koude voetjes!!! (moeten we ook niet hebben he? neem echt goed verwamde kleding mee anders vries je kapot!!!!

maar ga echt wellllll met de bus!!!!!!!!!!!!!!! super gezellig!!!!!!!!!!!

alvast veel plezier!!!!!!!!!!!

xxxxx

p.s ik ben een keer met het vliegtuig gegaan nou echt nooit meer!!!!!!!!!

• Berend

Waarom nooit meer? was je er te snel?

• wij

ik krijg echt zin in de busreis door jou :):)

• Berend

Trouwens het verschil tussen vliegen en busreis is minder dan 100. Bij de bus betaal je vaak ook ongeveer 30 euro aan royalclass toeslag… Dus dan blijft er nog 70 over en dan ben je er zo :D

• M@RK

en bij het vliegtuig komt dr weer luchthavenbelasting bij dus… is denk ik wel meer dan 100 dus stop maar met di schrale gedoe:P