Vraagje??

• Stephanie

Hallo allemaal,

Is mischien een rare vraag hoor, maar gaan er mischein ook nog mensen die niet uit Brabant en Limburg enz. komen, naar Calella?

Niet dat ik wat tegen Brabanders heb ofzo, maar zijn toch vaak een bepaald soort mensen…

Ik zou het ook leuk vinden om gewoon wat Amsterdammers tegen te komen op me vakantie… : )

Enn kom je in Calella ook nog wel leuke spanjaarden tegen? of is het echt alleen maar Nederlands?? Zijn er ook uitgaansgelegenheden waar gezellige spaanse salsa muziek word gedraaid?

Ik hooop dat iemand reageert~ maar Thanxxx Anywayzzz

DoegggXXXXXX

• san & san

tssss

• calella2004

nee het spijt me, dit jaar gaan 'r alleen maar limburgers en brabanders naar calella. Wist je dat niet? Volgende keer beter opletten bij het reisbureau hoor!

Dus bereid je maar voor op boeren met hooivorken die de hele dag alleen maar vlaai eten, bier drinken en boeren laten!

• san & san

see ya!!! eeeeeeennnnnnnnnnnuuu watch it ;-)!!!

• Brabo

Wat is er mis met Brabanders? Geen gezelliger volk dan het Brabantse volk denk!

• moi

ik kom uit het midden van het land. maar ik vind het echt een duffe vraag. wat maakt het nou uit wat voor mensen er zitten als het maar gezellig is toch?

• CalellaGirls

Niet alle Brabanders zijn hetzelfde hoor!

• Patty

Ik kom uit Zuid-Holland…Maar Brabanders en Limburgers zijn echt niet 1 volk hoor.

• CP

Wat is dat nou voor een domme opmerking, alsof alle amsterdammes wel geweldig zouden zijn, als je die mensen niet wil tegenkomen moet je maar naar Timboektoe op vakantie gaan ofzo…

• diana

whahahahaha

stink boereeeeeee dordrtenaren voor livecalella2004 schreef:

>

> nee het spijt me, dit jaar gaan 'r alleen maar limburgers en

> brabanders naar calella. Wist je dat niet? Volgende keer

> beter opletten bij het reisbureau hoor!

>

> Dus bereid je maar voor op boeren met hooivorken die de hele

> dag alleen maar vlaai eten, bier drinken en boeren laten!