Vraagje??

• Jessica

haha dit is inderdaad echt heel grappig :p

ik kom uit de buurt van amsterdam, en ik ga naar calella.. met z'n 9en nog wel dus maak je maar niet druk dat er niet teweinig andere mensen dan brabanders en limburgers zitten (wat mij trouwens totaal niets uitmaakt)

• limburgse

Waarom blijf je dan niet thuis dan kom je ons niet tegen.

• tony

eje jessica,

wanneer ga je dan???

• maris

precies…

wat maakt t nou uit???

kom zelf uit de buurt van rotterdam, en ik zou t dus juist niet leuk vinden als ik straks allemaal mensen uit mijn woonplaats zou tegenkomen…

had ik ook thuis kunnen gaan feesten..

enneh t is toch leuk om allemaal nieuwe mensuh te ontmoetuh..niet dan???

gr. maris

• brabanders

ehh,

nix tegen brabanders, kei gezellie volkje.

en als je amsterdammers wilt tegenkomen moet je 2 weken amsterdam boeken en geen calella! wat maakt het nou uit wie je tegenkomt als het maar FEESTJE WORDT IN CALELLA

wij gaan de 19e 4 gasten uit BRABANT!

MAZZELZZZZZZ

• lal

lol,

brabanders en limburgers voelen zich ineens allemaal aangevallen maar kijk eens goed wat ze schrijft,

"Niet dat ik wat tegen Brabanders heb ofzo, maar zijn toch vaak een bepaald soort mensen…

Ik zou het ook leuk vinden om gewoon wat Amsterdammers tegen te komen op me vakantie… : )"

Ze heeft niets tegen brabanders, ze wil alleen een gemengd publiek hebben ze zegt “ik zou het OOK leuk vinden bla bla…” dus ze vind jullie brabanders en weet ik veel OOK leuk maar zij wilt OOK bijv amsterdamrs zien…en jullie praten allemaal over ja dit dat brabanders beste en gezelligste volk, lijkt er meer op dat jullie alleen jullie eigen brabanders leuk vinden. Het zeflde geld ook voor de limburgens. Jullie zitten elkaar “het gare volk” te noemen terwijl zij niet eens mag zeggen dat ze OOK leuk zou vinden om ander soort mensen wil te zien.

majah ik join calella ook met groep van 9mensen uit amsterdam en ik vind het OOK leuk om brabanders en weet ik veel tegen te komen als ze maar niet steeds zeggen JAaaa wij beste volk bla bla en daarna zeggen iedereen is een nederlander dus wat maakt het uit…

nd4lif3

• CalellaGirls

lal schreef:

>

>

> maar kijk eens goed wat ze schrijft,

>

> "Niet dat ik wat tegen Brabanders heb ofzo, maar zijn toch

> vaak een bepaald soort mensen…

>

Een beetje rivaliteit tussen twee provincies is helemaal niet erg, dat is juist leuk.

Wij komen zelf ook uit twee verschillende provincies en zitten elkaar ook altijd te pesten.

Wat zei doet is alle Brabanders en Limburgers op één hoop gooien. “Een bepaald soort mensen” Uhhh ja…wat voor mensen….?

Ik weet waarschijnlijk wel wat ze bedoelt, natuurlijk weer die discussie over die

scheeuwende en bierzuipende Brabanders.

Dat is het domme aan haar reactie, het idee alleen al dat er in Brabant alleen maar

dat soort mensen rondlopen, dan is ze echt nooit verder geweest dan haar eigen

stad. Geloof me, ik ben ook een Brabander en ik scheeuw niet en drink geen bier.

En ik ben echt niet de enige Brabanders die dat niet doet.

En natuurlijk scheeuwen en zuipen Amsterdammers niet, dat zijn zulke keurige

mensen……

Oh ja en ik irriteerd me ook soms wel eens dat dat soort gedrag als ik bv naar

Mental Theo kijk, maar ik ben op vakantie en dan heb ik wel iets beters te doen dan

me de hele dag lopen te irriteren.

• Austroa

maar @!#$ dont @!#$ with austroa! :P

• Jessica

tony schreef:

>

> eje jessica,

> wanneer ga je dan???

2 aug….

• PunkieSean

oh geweldig ik kom uit zuid-holland maar ben ook een boer dus dat wordt een groot feest :P