vast?

• mark

hey mensen,

ik had even een vraagje. We hebben gister een reis geboekt naar calella. we hebben alleen nog een bevestiging via de email binnen. De acceptgiro wordt binnen paar dagen opgestuurd.

Maar nu zit het zo, we hebben nu een hotel, maar kwamen er achter dat een appartement eigenlijk toch handiger is. heb je tenminste een koelkast enzo… is het dan nog mogelijk om er onderuit te komen, of zitten we nu al gelijk keihad vast aan deze afspraak? we hebben alleen maar iets ingevuld op internet…. en als we de acceptgiro gewoon niet betalen? Wordt de reis dan als het ware vernietigd? ik hoor het graag van jullie.

groetjes Mark.

• maris

hey mark

denk dat je er nu wel aan vast zit… of heb je een annulerings verzekering??

dan kan je je vakantie annuleren…maar het zal toch wel wat kosten hoor…

en waarom vindt je n app. beter???

als je t alleen om de koelkast doet…

wij gaan zelf ook naar een hotel, dan hebben we in ieder geval te eten!

en als je een bad hebt, kun je die vol laten lopen met koud water en daar je flessen drinken in gooien…(leggen)

nou, in ieder geval veel succes gr. maris

• diana

nou ben vorig jaar naareen hotel geweest en datwater in bad is een optie maar is toch zo warm en dat eten is toch niet te vreten dus zou zeker een appartement nemen maar denk dat je nu te laat bent

• Limburgse

Dan zit je er gewoon aan vast.

Want je hebt al je gegevens doorgegeven en zij hebben voor jou gereserveert.

Helaas dus. Naar welk hotel ga je ??

Ik vind een hotel wel prettig.

• Angela

Je hebt ook meestal een minibar in het hotel, dat is toch ook een klein koelkastje geloof ik??