Solmar 19/7....tickets al binnen?

• CalellaGirls

Ik weet dat er hier meer mensen zijn die 19 juli met Solmar naar Calella gaan,

net als wij. Wij hebben nog helemaal geen bericht van Solmar gehad, nog geen

tickets, nog geen reistijden…

Hoe zit dat bij jullie? Want als wij de enige zijn die nog geen bericht hebben, dan

moeten we daar toch eens achteraan.

• danielle

heyzz…wij hebben ook nog niet de tickets gehad maar je moet 3dagen of 2dagen van te voren even kijken op de site….en dan moet je je ticketnummer intypen en dan kan je zien waar en hoelaat je moet opstappen…..je krijgt meestal de tickets 1week van te voren…..nou veel plezier en mssn zie ik jullie nog groetjes dnaielle

• ricardo

ik heb mijn tickets al binnen ik stap in lelystad op om 07:45 ciao

• Senneke

Ik heb ze ook nog niet binnen… Ik woon wel in Belgie maar dat zal niet zo heel veel uitmaken… Als ik ze dinsdag nog niet heb, ga ik Solmar even bellen… Doei, Kuzzz!!!

• danielle

jah ik krijg ze nog niet omdat er een anulering was…..maja……thnx voor reactie

• CalellaGirls

Gelukkig!…..we hebben alles vandaag binnen gehad! De vraag is dus overbodig.

• Senneke

Ikke nog niet :( Nog maar eventjes w88 dan…

Greetz….

• Marlous

Hey Allemaal!

Ik ga pas 13 aug met solmar naar Calella! jullie zijn der nu al haha. Misschien tips of trucs voor mij? We gaan naar Hotel Neptuno..

Groetjes,

Marlous