30-08-2010 8.00 uur .
dit was voor mijn de eerste en meteen de laatste keer met solmar tours.
vol goede moed vertrokken wij en dat zijn me vriendin en ik naar de bus die ons naar malgrat zou brengen
ik had best wel goed geinformeerd en gehoord dat het zo gezellig was met solmar tours
nou die gezeligheid was ver te zoeken
eerst naar bepaalde plaatsen om mensen op te halen en toen naar marheeze waar we in de bus gingen die ons naar malgrat zou brengen..
de chaffeurs waren me toch een partij chagerijning niet te kort
ze hebben amper hun mond open gedaan er werd ook niks gedaan.
er werd ook amper wat gedaan in de bus ja een film die iedereen al had gezien.ik ben ook niet zo een bingo type maar het breekt wel even.
nou niks van dat alles.
en dan duurt zo een busreis verdomd lang kan ik je melden.
onderaan de stoelen een zaten van die plankjes die kreeg je met geen mogelijkheid omhoog
dus je kon ook je benen niet lekker neerleggen. boven in de bus was het bloedheet beneden was het koud.
terwijl het een nieuwe bus was.
na 11 dagen in malgrat te hebben gezeten op weg naar huis.nou de terug reis was ook niet om over naar huis te schrijven we zaten iets beter .
maar daar was ook alles mee gezegt ook deze chaffeurs hadden waarschijnlijk hun tong thuis gelaten want ook die zeiden amper wat.
wij waren niet de enige die hebben geklaagd bij het burau van solmar tours over deze chaffeurs. maar of er wat mee gedaan word ik weet het niet.
ik begrijp heus wel dat sommige chaffeurs moe zij na een lang seizoen maar ze heben zelf dit vak gekozen.
nee voor mij geen busreis meer.