19-07-05 kroegentocht X-Travel --> gezocht: die ene leuke jongen!

• Lydia

Ik zoek een jongen die dinsdag 19 juli aan de kroegentocht van X-travel meedeed. We gingen langs Bar Amsterdam, The Tunnel, Hans & Grietje, Turisme35 en Avenue. Volgens mij was hij met een hele grote groep jongens op vakantie.. We hadden oogcontact & verder… ;-p Ik zou hem graag nog eens ontmoeten. Hij komt uit Enschede, doet Cios en is 19, ik dacht dat hij Frank heet maar dat weet ik niet zeker.. Ben of ken jij hem, laat het mij dan weten! Bedankt..

• Remond

Ohh ohh Lydia, je had gelijk op hem af moeten stappen

• twinko

:D

• Lydia

Ik heb daar wel contact met hem gehad.. maar dat ging nogal vluchtig en ben vergeten om zijn msn of nr. te vragen..dom dom.. en twinko hoezo :D

• Remond

Maarja zoek nu maar tussen 16 miljoen mensen :-)

• Lydia

Haha zal niet makkelijk worden nee, mrjah,kan geen kwaad om het toch te proberen :)

• Calella

Omschrijf die jongen is dan… je zei dat hij op het Cios zat in enschede..nou.. daar zit ik ook op.. misschien weet ik wie hij is..! kleine kans maar wie weet.Lydia schreef:

• Lydia

NL jongen (frank dus) met heel kort donker haar,gaat nu naar t laatste jaar.. gemiddelde lengte 1,77 zoiets? (ben niet goed in schatten)

• Calella

Ik dacht al dat hij in de 3e of 4e zou zitten… maar helaas zou niet weten wie hij is.

Als 1e jaars zie je de 3e jaars en 4e jaars nooit…

Sorry, maar ik ken hem niet

• Lydia

Geef nx, iig bedankt :)